Gedichten check: Zelfmoordpoging...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
nadiabriene Berichten: 16 |
Op een dag ging alles fout Het was zo bar koud Het was over met me liefde Geen hond die meer naar me piepte Me gedachtens werden gekker Toen sloeg de wekker Ik werd wakker mte nog steeds het gevoel Ik had nog steeds mijn doel Me moeder kwam de kamer op Al me problemen kwamen weer voorop En ik dwaalde af Ik dacht alleen aan mijn graf Niemand die om mij geeft.. Ik snap niet waarom ik nog leef Nu reik ik mijn hand naar de pillen Die al mijn problemen stillen Ik nam ze met een slokje drinken Alsof ik in mijn tranen niet zou verdrinken Maar het ging fout ik ging van huis Met de pillen nog in mijn buik Ik vluchtte weg met een brief achterlatend Voor mijn ouders dat ik ze zou verlaten Maar ik stak me vinger toch in mijn keel Alles wat eruit kwam was gifgeel Iedereen was overstuur Waarom ben ik niet achter de hemelsemuur? Ik hoopte zo dat ik er kwam weg hier Ik beleef toch geen plezier Dit verhaal is niet verzonnen Zo is alles op vrijdag 19-02-10 gebegonnen Hoe ik 15 pillen in nam Maar dat alles er weer uitkwam het enige wat ik heb geleerd is dat je altijd moet lezen wat er op het doosje staat dat je niet de verkeerde pak maar gelijk de goede ik heb de verkeerde gepakt en ik ben nog steeds bij de problemen maar elke dag is het gezeik er weer en wil ik het weer doen me leven is me lief niet.. |
| reactie 1
|
|
|
Banaaan Berichten: 6 |
Wow, een zeer emotioneel gedicht die me tot in het binnenste raakt. |
| reactie 2
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Wow een mooi gedicht zeg, Zit veel emotie achter, Echt heel mooi, Ik was er meteen onder de indruk van, Ik wil meer van jou lezen xxx Shannen |
| reactie 3
|
|
|
nadiabriene Berichten: 16 |
ja.. ik voelde me er zwaar kut onder! en het is ook echt gebeurt, ik dacht laat ik er een gedicht van maken vanwaar deze is gekomen ik heb ook meerdere gedichten moet je maar kijken op mijn profiel!! kusjes &nd bedankt voor jullie reacties!! |
| reactie 4
|
|
|
anne-marijelieftliesbeth Berichten: 2 |
jeeej ! :o dit heeft me écht geraakt !:o succes ermee he :$ |
| Naar boven | |