Ideeën en suggesties: Fouten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Hej allemaal, Onze spellingsfanaat gaat weer haar groot licht eens opsteken. Er komen steeds meer gedichten met enorme spelfouten op de site, vooral bij de Engelse en anderstalige gedichten. Zouden jullie a.u.b. er een klein beetje meer op willen lettten? Het geeft niet dat er eens een spelfout instaat, maar soms snap ik de gedichten zelfs niet omdat er teveel instaan. xxx duck Ps: Dit is niet bedoeld om mensen de grond in te bomen, ik zou de gedichten gewoon graag (beter) begrijpen |
| reactie 1
|
|
|
Trijske Berichten: 17 |
Snap ik keigoed... Maar eigenlijk hoort dit bericht hier niet... Maar in een andere box. Maar je hebt wel gelijk over de fouten, meis... Maar sommige kids/mensen, hebben ook weleens dislexie... Dan zien ze bepaalde woorden niet, omdat er soms een waas voor hun ogen ligt, of dat ze heel snel alles gaan zeggen,wat er op papier staat... Maar dat ze het niet goed met hun ogen kunnen volgen, heel gek. Een meisje uit mijn klas heeft het alletwee. Heel irritant, snap je? En typen gaat dan ook een beetje moeilijk. Ik ben het wel met je eens, maar sommige kunnen er niks aan doen, snap je? Nou denk je misschien; 'Ja, hallo! Dan hoeven ze toch ook niet op deze site te komen...' Maar mijn klasgenootje zit ook op deze site! Dus, maar ik snap het keigoed, dus voel je niet aangesproken, lieffie! Dikke knuffels van Trijske!! .X.X.X. :lol: |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
hej, Oej, sorry voor het verkeerd plaatsen van het topic dan, ik had eigenlijk geen idee waar ik het moest zetten. Ik snap dat mensen dyslexie hebben! Als je geen spellingchecker gebruikt en je hebt het, geef ik je volkomen gelijk trijske! Ik ken ook veel mensen met dyslexie en weet hoe moeilijk het voor hen is. Maar ik bedoelde hier niet kleine of grote schrijffoutjes, dat heeft iedereen wel is, ongeacht of ze dyslectisch zijn of niet, maar meer de zware grammaticafouten. Laast las ik ergens bijvoorbeeld: I knowing.... Dat heef niets met dyslexie te maken (volgens mij, spreek mij tegen als het niet zo is) , en ik vroeg gewoon of ze die fouten in het vervolg zouden willen aanpassen xxx duck PS: Even duidelijk stellen, dit is geen aanval op je Trijske en ook zeker niet op mensen die dyslectisch zijn. Ik zou de laatste zijn om ze te vertellen dat ze het kunnen helpen. |
| Naar boven | |
Reageren op: Fouten
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...