Gedichten check: Niet verliefd worden!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Niet verliefd worden! Ze hebben me zó vaak gewaarschuwd dat ik in zijn ogen zal verdrinken. En ze hadden gelijk; zonder enkele tegenstribbelingen heb ik mijn laatste reddingsbootje laten zinken. Niet verliefd worden! zegt hij terwijl hij zijn lippen aan me vastlijmt, en me steeds verder de grote oceaan op neemt. En dat zegt hij dan pas als ik al hopeloos verloren ben... Ik denk dat hij nog niet helemaal af is, er klopt iets niet x |
| reactie 1
|
|
|
robijn Berichten: 2 |
waauw echt heel mooi xx |
| reactie 2
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
hee renee ik heb al heel wat van jou gelezen en ik denk ook dat er nog iets mist dit is natuurlijk niet flauw bedoelt want wat je tot nu hebt vind ik heel leuk misschien kun je wat meer regels maken met het : niet verliefd worden dat je dat nog eens herhaald bijvoorbeeld zodat er wat meer nadruk op ligt het is natuurlijk wel jou gedicht dus als je het nisk vind moet je het zeker niet doen ik vind het wel leuk om weer eens wat van jou te lezen ! xxxx |
| reactie 3
|
|
|
Bedankt voor jullie reacties! (: Ik ga inderdaad kijken wat ik er nog bij kan verzinnen, want ik vind hem nog niet helemaal af. Ik zal hem hier wel neerzetten als ik wat meer inspiratie heb! xx |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Niets aan veranderen. Kort maar krachtig, lees zelf maar een paar keer terug. Je gebruikt de leestekens op een manier dat het gedicht bij mij goed leesbaar is. Goed gedaan!! Groetjes, Wendy |
| reactie 5
|
|
|
Okée ik weet er eigenlijk toch niks meer bij te verzinnen haha, maarja als hij zo goed is.. bedankt Wendy xx |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Graag gedaan Renéé. Zelf maak ik in klad wat zinnetjes en probeer wat te schuiven met de woorden. Als ik het gepost heb verander ik niets meer. Iig ik vind dit gedicht goed.. niets meer 'bij verzinnen' haha Groetjes, Wendy |
| Naar boven | |