Ideeën en suggesties: Vraagje Matthijs
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Zou het mogelijk zijn om bij je eigen gedichten statistieken mappen te plaatsen? Ik bedoel ik heb al veel gedichten maar als er mappen beschikbaar zouden zijn om zelf je eigen gedichten te sorteren. Nu heb ik al 3 pagina's! Als ik per categorie of eigen genoemde map sorteer is het makkelijker terug zoeken. Je kan zelf per categorie sorteren maar ook bijvoorbeeld favoriet. Zou er ook een datum bij het gedicht gezet kunnen worden, dat is bij de statistieken niet te zien. Groetjes, Wendy |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hoi Wendy, Zoals je kunt zien is er nu bij de statistieken al heel weinig ruimte. Een datum toevoegen lukt dus helaas al niet. Gedichten in mappen indelen zou ik eens naar moeten kijken. Lijkt me niet onmogelijk maar wel erg veel werk en ook vrij ingewikkeld. (Althans, op de manier waarop ik het dan zou willen doen). Ik ga hier nog even over nadenken wat de beste oplossing is. Ben de komende tijd erg druk, dus weet niet of ik het al op korte termijn kan bouwen. Groeten, Matthijs Edit: Heb nog even nagedacht. Als we de statistieken en het gedichten beheer nou eens opsplitsen? Dat er een aparte pagina komt waar je statistieken kunt bekijken van je gedichten, en een pagina waar je ze kunt wijzigen en verwijderen. (dat komt er dan ook) Eventueel kun je ze dan nog indelen in groepen, of worden ze weergegeven per datum of categorie. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Super idee Matthijs!! Ik denk dat er genoeg andere leden zijn die dat wel willen. Sommige leden hebben over de honderd gedichten en om dat op je eigen manier te kunnen rangschikken klinkt als muziek in ieders oren. Jullie zijn druk bezig, het resultaat van 1001gedichten mag er wezen GOED GEDAAN!! Zoals de optie uitprinten en je naam veranderen Groetjes, Wendy |
| reactie 3
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
lijkt me ook wel handig |
| Naar boven | |
Reageren op: Vraagje Matthijs
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...