Korte verhalen check: verhalen wedstrijd
|
startpost
|
|
|---|---|
|
glenovic Berichten: 100 |
ook al bestaat dit subforum niet erg lang toch hebben al redelijk veel leden een verhaaltje gepost. wat natuurlijk heel positief is ook al is dit een gedichtensite. in ieder geval had ik het idee om een wedstrijd te houden. als genoeg leden die op dit subforum actief zijn mee willen doen zou dat geweldig zijn. om de zoveel tijd zou er dan een nieuw thema komen waarover leden kunnen schrijven. de gene met de meeste stemmen wint. je zou dan je verhaal poste met daar achter 'wedstrijd' leden zouden dan hun mening kunnen geven met een aantal sterren max 5 de gene met de meeste sterren wint. als je dit een leuk idee vind of heb je een toevoeging zou ik het graag willen horen groeten glenn |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heey Glenn Een tijdje geleden ben ik gestopt met schrijven maar ik vind dit eigenlijk best zonde. Dus heb ik besloten om toch weer langzaam met dichten en verhalen schrijven te beginnen. Ik vind dit echt een heel leuk idee omdat je zo leert om over meerdere dingen te schrijven. Ik heb geen tips ik ben het er gewoon mee eens xxx miekie |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Ik doe mee, maar ik wil toch nog achterlaten dat je ook mensen kunt kwetsen door dergelijke wedstrijden. Als ze nogal onzeker zijn en ze komen slecht uit de wedstrijd zouden ze misschien wel willen stoppen met schrijven en ik denk dat we dat juist niet willen hé. xxx duck |
| reactie 3
|
|
|
glenovic Berichten: 100 |
@ horror duck Het is nooit de bedoeling om gewoon in je mening kritiek te geven om kritiek te geven als je snapt wat ik bedoel. je moet altijd (in mijn visie) opbouwende kritiek geven en misschien is het een optie om bij elk thema waarover inzendingen gedaan worden het beste commentaar/kritiek te kiezen als voorbeeld hoe het hoort of moet |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Oké, goed idee. Laten we het dan zo stellen dat een admin een thema verzint? Waarna iedereen tot een sluitingsdatum een verhaal kan insturen van een maximaal aantal woorden? Vervolgens kan er bijvoorbeeld een poll gemaakt worden, en een link naar alle verhalen waardoor leden kunnen stemmen. Via deze structuur heb ik in ieder geval meegedaan aan de meeste verhalenwedstrijden! |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Zo vind ik het goed, Roos xxx duck |
| reactie 6
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Klinkt als een leuk idee, zal het eens overleggen. Dan kom ik er op terug! Zal dan ook even kijken of we er een systeem aan kunnen hangen, zodat iedereen een verhaal makkelijk kan insturen enz. |
| reactie 7
|
|
|
merel12 Berichten: 45 |
goed idee! merel |
| Naar boven | |