Huiskamer: Foto dichten..!!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
ylfke Berichten: 21 |
Een leuk nieuw idee: Fotodichten! www.flarefilms.co.uk/photography/art_gallery/acoustic_landscapes/fullsize/acoustic_landscapes_unplugged_ii.jpg Kijken wat voor inspiratie jullie van deze foto krijgen...! Ik hoop dat er flink gereageerd wordt, heb nog veel meer mooie fotos..!!! Succes! kuss ylvie |
| reactie 1
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Heb iets geprobeerd te bedenken. Weet niet of het goed is gelukt... In the stillness of my mind The music fades to grey Together with the water That comes and goes away The sound of the thin air That whispers in my ear And is playing with my hair It’s cold and slightly broken Though it pleases me outmost It sends shivers down my spine No matter how beautiful it may be I know this moment isn’t mine Mag ik ook een plaatje neerzetten? (kon niet kiezen tussen deze 2) www.wiitalia.it/wp-content/uploads/2009/10/phantom-blot-epic-mickey-disney-videogame-wii.jpg karafuruworld.files.wordpress.com/2009/01/a-new-heaven-and-a-new-earth.jpg |
| reactie 2
|
|
|
nee echt goed hoor...!! ik ben bezig met jou fotos, gedicht volgt..! foto 2: Zo mooi kan het zijn, Een wereld zo puur en fijn. Een paradijs voor jou en mij, Zonder zorgen voor ons allebei. Samen liggen we op het gras, Die nooit ergens groener was. We kijken naar de mooie lucht, Om zijn felblauwe kleur berucht. Niks kan ons raken, En niemand kan deze wereld stuk maken. ik weet het is niet zo goed, maar het zijn ook echt moeilijke fotos..! x |
| reactie 3
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Ik vind het wel redelijk goed hoor! (en het waren idd niet zulke makkelijke foto's, sorry grtz |
| reactie 4
|
|
|
bedankt..!! Nou hier is weer een nieuwe foto..! www.nrc.nl/multimedia/archive/00050/mishandeling_50712a.jpg En ik hoop ook echt dat er meer mensen aan mee doen..!! Succes..! x |
| reactie 5
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Mollige handjes tot knuistjes gebald neigt tot verstoppen rennen en hopen dat ze niet valt Oortjes wanhopig bedekken tegen het boze geluid Niet voelen of schreeuwen nu mama zo huilt! ----------------------- Ichio op eerste foto van jou geschreven Gedaante vol verderf in staat de mens volledig op te vreten Hij doet alles om jou je mens zijn doen vergeten Eenmaal in zijn macht vermorzeld hij je lijf en vermoord het geweten ---------------------- foto 2 Leven in hogere sferen speelt een mysterieus wolken spel Spelend rondom hoge bergtoppen Het heldere water is van het zuiverst blauw Gras is alsof het is beschilderd met het prilste groen Van dit hemelse droom oord zal nooit niemand weder keren. groetjes droomster. |
| reactie 6
|
|
|
Droomster, mooie gedichten..!! Heb je zelf mischien ook een foto? groetjes x |
| reactie 7
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
heb er genoeg ,maar ik weet niet hoe ik hem hier moet plaatsen groetjes droomster |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 13 |
http://vistawallpapers.files.wordpress.com/2007/03/vista-wallpaper-boulder-sunset.JPG Ik probeer het ook maar is met bovenstaande plaatje Rotsen Wat heb je ze nodig in je leven Rotsen Omdat ze veiligheid geven Waar op je kan steunen Hoe zwaar je zal leunen Ze zullen niet scheuren Zodat je eeuwig moet treuren Ze zijn wel hard, maar dat geeft toch niet Je kan op ze bouwen, met al je verdriet Hoe rood ze ook kleuren in het morgenrood Een rots is een schepsel dat je nooit verstoot Daarom ben ik op rotsen gaan bouwen Het klinkt misschien gek, als ik zeg ze te vertrouwen Maar rotsen zeggen geen gemene dingen En op rotsen zittend, kan ik heel veel zingen groetsels |
| reactie 9
|
|
|
gewoon de link van de foto plaatsen, dan vinden we hem wel..!! Vind het trouwens echt leuk dat er zoveel op wordt gereageerd |
| reactie 10
|
|
|
connydj Berichten: 19 |
Lieve kleine meid Ik was je even kwijt In de spiegel van mijn ziel Als het jouw beeltenis vernield Jouw schoonheid is zelfs dan Zo puur dat ik bijna niet meer kan Ik mis jouw blijde lach Ik mis het elke dag Jouw beeltenis is zo gebroken als mijn hart Gebroken door verdriet en smart leuk idee, groetjes Connydj voor bij de rotsen bedacht ik deze: Machtig rijs ik uit de golven In dit stralend licht Onder de avondzon bedolven Tot die voor de duisternis zwicht Zachtjes vloeien mijn krachten weg In de oneindige oceaan Het is daar waar ik mijn passie leg En mijn krachten ontstaan |
| reactie 11
|
|
|
mooi mooi!!!! |
| Naar boven | |