Huiskamer: Gered Van Het Vuur (verhaal)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 38 |
Ik liep zomaar even over straat. Ik ziet opeens wat rook omhoog gaan. Ik kijk wie er een vuurtje aan het stoken is . Ik kom steeds dichter bij. de rookwolk word te groot Ik zie opeens wat kinderen in het vuur ik ben bang bang om hun te redden ik bel 112 Ik word ongerust Ik wacht niet langer! Ik raap al mijn moed bij elkaar en ren het vuur in Ik neem eerst het kleinste meisje mee Ik til haar op en ren snel naar buiten en zorg dat ze frisse lucht krijgt Ik ga terug en neem weer 1 iemand mee Hij krijgt bijna geen adem Ik doe mijn trui uit en doe hem voor zijn mond Hij is nu ook veilig Nu de laatste nog Het is de moeder zie ik. Ik kan bijna niet bij haar Ze ligt onder het puin. Ik zal haar redden In de verte hoor ik ambulance en politie en brandweer. Ik til een balk op . er valt meer. Ik probeer het overnieuw maar tevergeefs Ik raak buiten bewustzijn. Als ik wakker word lig ik naast dat meisje dat ik heb gered. Ze Heeft verbant om haar hooft. opeens voel ik een prik in mijn arm en val in slaap. Als ik weer wakker word ben ik in een andere kamer. Ik Vraag een zuster waar die kinderen uit de brand zijn . Ze stelt me gerust en zegt dat ze zo komen Daar komen ze aan . Ik zie een lach op hun gezicht Ze vertellen me alles wat er is gebeurt en bedanken me hartelijk dan val ik langzaam in slaap... Als je meer wilt horen moet je het zeggen |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hoi, Ten eerste is er een apart subforum voor verhalen, daar kún je niet omheen gekeken hebben. Daarnaast is dit geen verhaal. Het zijn korte, onvolledige, opgebroken zinnen. Er zit weinig tot geen spanning in, en ook her en der wat d/t foutjes. Probeer een opbouwend geheel neer te zetten, het leukste is toch wel een open eind. Afwisselend met dialogen, of converseren in gedachten. Geef niet alles weg, maar creeer een verhaallijn waardoor het de lezer boeit. Succes. |
| reactie 2
|
|
|
de kim Berichten: 23 |
ik zou het meer in details vertellen, het is een goed verhaal alleen het lijkt op een samenvatting van een boek, zoiets als wat er meestal op de achterkant van een boek staat, een soort beschrijving waar het boek over gaat. het kan best een goed boek/verhaal zijn als je het dus meer uitwerkt Kimm |
| Naar boven | |