Gedichten check: Verdwenen meisje
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Volgens mij is het gelukt. -- Het meisje danste op de klanken, het schateren van het maanlicht. Zonder dat iets echt is, of werkelijk te noemen valt. Ik zag haar zweven, greep haar vast maar vingers vangen geen woorden. Dus in de ochtend van de volgende nacht, ben ik naar haar toegelopen. De vogels jammerden het hoogste lied, grijze boom, wat huil je nou? De regen slaapt vannacht niet thuis. In de wolken leven mensen, die door niemand zijn gemist. Ze mag niet sterven, het is te laat. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
De titel doet het gedicht eer aan. Uiteindelijk is het meisje verdwenen. Originele gevonden zinnen. zoals: ..in de ochtend van de volgende nacht.. .. vingers vangen geen woorden.. Ja Roos deze is gelukt!! Goed gedaan |
| reactie 2
|
|
|
Dankjewel! Hier ben ik ook echt heel blij mee, want ik was echt bang dat het einde van mijn dichterschap was genaderd. ;( |
| reactie 3
|
|
|
Nou nou Roos niet overdrijven. Er worden de laatste tijd zoveel gedichten geplaatst, dan is het zoeken naar een goed gedicht. En ja ik kijk ook niet elke dag op de site dus dan gaat het snel als een gedicht in de check staat. |
| reactie 4
|
|
|
Ik heb het dan ook niet zozeer over het feit dat er wel/geen reactie wordt gegeven, meer over de kwaliteit van het gedicht. |
| reactie 5
|
|
|
Klopt Roos. Zoals al zei.. zoeken naar een goed gedicht. Maar elk nadeel heeft zijn voordeel, voor mij. Als jij weer reactie geeft op een kwalitatief minder gedicht-> kan ik weer lachen Misschien zou je bij elke keuring een kwaliteitsmerk kunnen geven haha Groetjes, Wendy |
| reactie 6
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Woow Roos!! Ik vind het echt een prachtig gedicht!! Zo knap!! Ga zo door! Liefs. |
| Naar boven | |