Stel je voor: Dit ben ik.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DannyR Berichten: 65 |
Mijn naam is Danny Roymans. Ik ben al een fanatieke dichter sinds mijn jonge jaren, maar durfde er nooit écht voor uit te komen. Was bang voor de reacties, misschien vonden ze mijn gedichten geeneens goed goed genoeg. Ik schrijf mijn gedichten op gevoel, achter elk gedicht zit een verhaal. Wat ik heb meegemaakt. Ik doe het op mijn manier, met korte maar krachtige woorden. Ik heb aan mensen meningen gevragen over mijn gedichten, ze vonden het mooi. Ze waardeerden wat ik deed, en schreef. Vandaar mijn begin op deze site. In de hoop mensen te inspireren met mijn gedichten, met mijn woorden. Ik rijm niet, hou ik niet van. Hou van de gedichten zoals ze uit mij komen, "Straight from the heart". Ik schrijf ze op mijn manier, mijn verhaal. Ik sta open voor reacties, ratings, commentaar, wat dan ook! Ik zou graag willen weten wat mensen van mijn schrijf stijl vinden, van mijn woorden. Ik hoop dat ik lezers ermee kan steunen, een hoger doel kan laten bereiken. Dit was mijn zegje, mijn woorden. Bedankt voor je aandacht, bedankt voor het lezen. Groeten, Danny |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay Danny, Welkom op deze site Ik zal er straks eens een paar lezen. Ik ben benieuwd! Je moet inderdaad het gewoon op je eigen manier doen dat is het beste en dan heb je er ook meer plezier in. Achter al mijn gedichten zit ook altijd wel een verhaal die ik zelf heb meegemaakt, Ik vind het knap van je dat je er nu wel voor uit gekomen bent! Liefs Shannen |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hoi, Welkom op de site, welkom op het forum. Ik wens je veel plezier, en zal straks wat van je gaan lezen! Liefs, Roos |
| reactie 3
|
|
|
DannyR Berichten: 65 |
Even deze topic "Refreshen"! Ben binnekort weer volledig actief, ben zoals je kunt lezen en zien aan de data een tijd geleden goed actief geweest. Wat dus is onderbroken wegens drukte en dergelijke, maar dat is binnekort verleden tijd! Voor de mensen die me niet kennen, heb zelf maar 9 gedichten op de site staan. Waarvan ik er persoonlijk maar 4-5 goed vindt, maar dat is mijn mening! In ieder geval, ik ben nu wat actiever op het forum. En het mooie is, zo nu en dan heb ik nog wel eens contact met shannen verhagen, die je hierboven wel kunt zien. Zoals ik al heb gezien, is zij ook niet bepaald meer actief. Zal d'r is waarschuwen! Haha. Voor nu, Groetjes & Tot gauw! Ohja, misschien wel leuk om te laten weten.. Ondanks dat ik nu 19 ben, en de lange route heb gepakt op school.. Zit ik op het moment in 5 Havo, wat ik hopelijk haal! (De kans om te zakken bestaat natuurlijk ook nog, jammer genoeg!) Dat heeft tuurlijk ook allemaal zijn redenen waarom het zo is gelopen, maar dat terzijde. Als het allemaal goed komt, zit ik volgend jaar in Tilburg! Zo, nu is het hier allemaal een beetje up2date! |
| Naar boven | |