Gedichten check: Om te lezen..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hallo, hier heb ik even 3 gedichten van vorig jaar.. 1) Een hart om te stelen Ik wil weten wat ik doe Zou jou graag willen veroveren, maar hoe? Ben ik te lief..of arrogant Een hartendief.. of juist te bijdehand Ik ben een druppel in de regen, het stipje in de sneeuw Als zon ben ik verlegen, het briesje wat ik wil Er zijn vele druppels in de regen, tig stippen in de sneeuw De schaduw houdt de zon tegen, en de wind.. die ligt stil Wat ik doe of zeg, ik wil je veroveren Ik meen het echt Dan ben ik maar een dief Is jouw hart stelen een delict? Dan neem ik dat zeker voor lief.. **************************************** 2) Gedachtelezer In de veronderstelling van jouw gedachte, is het niet wat je hoopte.. Maar uiteindelijk wel verwachtte Jouw moment heeft mij veroverd, overmeesterd door je ziel Gemeenzaam ga ik mee, en ben van top tot teen betoverd.. ****************************************** 3) Mooie woorden Ik fluister zachtjes in de wind .. die neemt mijn woorden mee Gedragen door de stilte hoog in de lucht Zwevend door de wolken over land en zee Op zoek naar de mooiste verhalen .. Plots steekt een stevige wind op Mijn woorden beginnen langzaam te dalen Stilte in de wind .. op zoek naar mijn woorden Een schaduw daar .. aan het licht Mooie woorden.. zijn een briesje in jouw gezicht ************************************ |
| reactie 1
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Ik heb ze al eens eerder gelezen en ik vind ze echt nog net zo mooi als toen! Prachtig gewoon! grtz |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Bedankt Ichigo!! Dank je voor het compliment |
| Naar boven | |