Gedichten check: Paar gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Untitled I don't want you to break my heart So I'm doing it myself I don't want to be torn apart I don't want to be put on the shelf I don't want to cause to you The trouble like I usually do I don't want you to worry I just want you to hate me I don't want to cry for myself I just want to say farewell From this life and everyones hate 'Cause it hurts us both like hell Sorry (deze is wat minder) I did something stupid And I’ve said stupid things But I guess that’s just me And that’s why I’m saying sorry I’ve got something to tell you But I have to do that face 2 face It’s ‘bout something I can’t replace Something that’s just too true I’ve wanted to tell this earlier But I was just too cowardly I was stupid for no reason But I guess that’s just me I guess I’ve always been dumb And too scared to do anything I guess that that’s just me So please let me say sorry The thing I want to tell you, Soon enough, you’ll know Maybe sooner than you think And after that, I’ll have to go So Bye… Reacties zijn welkom, zowel positieve als negatieve. Vragen zijn ook welkom. Grtz |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Het eerste gedicht vind ik mooi. Ik lees een angst voor van alles, hoop dat dat de bedoeling is? Bij het tweede gedicht mis ik iets..?! Je begint goed maar je blijft hangen met: iets willen zeggen. De booschap komt niet over bij mij, sorry Ichigo. Misschien inkorten of een boodschap toevoegen om de lezer te boeien? Groetjes, Wendy |
| reactie 2
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Het is iets wat ik voor een bepaalde persoon heb geschreven en die begrijpt wel wat ik bedoel. Het is op dit moment niet de bedoeling dat andere mensen het 100% begrijpen. Zolang het maar duidelijk is dat ik mijn excuses aanbied. En over dat eerste gedicht heb je gelijk. Het is vooral angst om gehaat en verlaten te worden. Anywayzzzzzz, thanks voor je reactie! grtz |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Dat is ook wel apart, een gedicht schrijven waarvan 2 personen de uiteindelijke boodschap weten. En wij als lezers maar gissen.. haha Dan is het tweede gedichtje wel duidelijker nu na uitleg van jou. |
| Naar boven | |