Gedichten check: De depressie,
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Eendje Berichten: 187 |
De depressie, Sluit me op, Kan geen kant meer op, De depressie, Zuigt me leeg, Weg is het fijne gevoel, De depressie, Vult me met een chaos, Met verdriet en pijn, De depressie, Is de baas, Voel me een bange haas, De depressie, Maakte me bang, Bang voor de nachten, want die duren dan zo lang, De depressie, Is ijkoud, Voel niks van wamte om me heen, De depressie, Is groot, Ik voel me klein, De depressie, Is niet mijn thuis, Maar wel mijn hel, De depressie, Is te sterk, Ik ben te zwak, De depressie, Zit in mijn lijf, Krijg hem er maar niet uit, De depressie, Is niet mijn vriend, Wel mijn vijand. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik denk dat je professionele hulp moet zoeken, het lijkt niet zo heel goed met je te gaan. Ik denk niet dat dit gedicht geschreven is om een topgedicht neer te zetten, maar om van je af te schrijven. Om maar even de oude zeikerd uit te hangen: je rijmschema loopt als een visstick. Het is echt héél slordig, en dat stoort tijdens het lezen. Bovendien vind ik de herhaling van depressie een beetje irritant. Omdat je constant komma's gebruikt ipv een zin af te sluiten, wordt het één lange zin, maar wel constant hoofdletters. Dat snap ik niet. Daarnaast is je woordkeuze niet zo heel origineel, dat vind ik een beetje jammer. Maar als dit gedicht is geschreven om je gevoel even kwijt te kunnen moet je je niets van mij aantrekken hoor! |
| Naar boven | |