Huiskamer: Ik heb een paar vragen:
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Dorpsgek Berichten: 34 |
Zo ik ben hier heel lang niet geweest, wellicht herinnerd iemand zich mij nog. Ik heb een paar vraagjes, lees ze niet als je het niet wilt. Ik adviseer je zelfs ze niet te lezen: Bestaan er nog mensen die nog enigszins verstand hebben van het leven in het algemeen? Die weten dat hoe intellectueel je bent niet gaat om hoe goed je dingen kunt onthouden? Bestaan er nog mensen met wie je een goed gesprek kunt hebben? bestaan er nog mensen die verliefd zijn op iemand die wel oprecht is? Mijn leven is op dit moment echt helemaal mislukt. Gefaald. Ik heb nu al vier dagen geen oog dicht gedaan. Mag ik alsjeblieft van iemand, met een enigszins intellectueel vermogen. Een bevestiging dat het nog zin heeft om met andere mensen om te gaan? Beantwoord alsjeblieft niet meet BrEeZaH taal of met een kinderlijk schrift. Ik ben de wanhoop nabij. Ik wil namelijk het idee hebben dat er nog normale mensen bestaan. Alsjeblieft vergeet elke spelfout die ik heb gemaakt in deze post. Het is tien voor half acht ’s ochtends en ik heb vannacht weer een verschrikkelijk leuke nacht gehad. Dit klinkt niet heel erg allemaal maar ik ben gister twintig keer heen en weer gelopen door rood licht hopend dat een auto me aan zou rijden. Ik ben nu op het punt gekomen dat ik er nog een keer voor spring. Nee dit is geen schreeuw om aandacht, dit is een schreeuw voor een bevestiging. Een bevestiging dat ik niet alleen door heb dat iedereen achterlijk is. Als er meer mensen zijn die dat door hebben zeg het, dan hoef ik deze zinnen nooit meer te herhalen want dan klopt het niet. Met vriendelijke groet, Luuk (Ik heb ooit gezegd dat ik Skip heet en dat sloeg nergens op) |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Beste Luuk, Je hoeft niet zoveel verstand te hebben, waar jij zo dringend om vraagt. Wijsheid, heeft veel meer betekenis. Het is vaak hoe je zelf in het leven staat. Omgang, met je medemens in welke hoedanigheid respecteren, vraagt geen iq maar eq. Voel je nooit te hoog boven de ander verheven, iets wat ik bij jou regelmatig lees. Ik heb ooit naar aanleiding van jou commentaar op een topic een gedicht geschreven ''Op broze vleugels'' Als ik je een goede raad mag geven, stop met de joint roken, word je alleen maar paranoïde van. Wellicht dat je dan spoedig met twee benen op de grond staat! Luuk, ik wens voor jou inzicht en een heel gelukkig 2010! Vriendelijke groet droomster. |
| reactie 2
|
|
|
Dorpsgek Berichten: 34 |
dankuwel voor uw reactie. Ik heb nog steeds niet goed geslapen, en ik heb al weken niet meer geblowd. Ik begin te vereenzamen en dat is mijn keuze. Ik heb het idee dat de hele wereld gek is geworden behalve ik. Ooit dat gevoel gehad? |
| reactie 3
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Ja Luuk, zeer zeker heb ik dat gevoel ook wel eens. Merk dat er met name, veel jongeren problemen hebben. Oudere [jongeren] met relatie problemen, die veel te veel wisselen van contacten, waar hun kinderen weer de dupe van worden[ kinderen raken emotioneel verstoord! De hectiek, grootsheid waanzin, druggebruik en om bij te blijven de handel hier in. Maar toch beste Luuk, mijn wereld is dit niet. Probeer het beste ervan te maken, ben ondanks veel verdriet een gelukkig en dankbaar mens. Misschien kan jij je leven eens over een andere boeg gooien, misschien een ideetje? ga niet boven een ander staan neem een huis diertje stop met vele feesten doe wat aan vrijwilligers werk[maak je ook eens nood mee] vraag je af wat JOUW geluk is blijf van drugs af[ is rose bril van de roes] jij moet dit leven leven, en niet anderen zoek een zin in je bestaan ga naar een arts, je hebt prof. hulp nodig! Beste Luuk, misschien kan je er wat mee niet vergeten IEDER MENS is UNIEK! Lieve groet droomster |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Zo, was jij niet die jongen met de mooiboy vrienden? Wellicht lach ik me nu kapot achter mijn veilige computer in mijn hele fijne wereld waar ik niet over te klagen heb, omdat wij een tijd geleden een soort van discussie hadden over jouw levenstijl. Oké, dat was lullig. Sorry. Er bestaan normale mensen en ook jij bent daar een van. Ik weet niet precies wat er met je aan de hand is en waarschijnlijk wil je ook helemaal niet dat ik dat weet. Ik wil van mezelf niet zeggen dat ik een intellectueel vermogen heb, maar als er iets is kun je altijd een mailtje sturen. Roozepoos. ( ik heb ooit gezegd dat ik Roos heet maar dat sloeg nergens op.) Oké sorry! Dit heeft even met mijn eigen bui te maken en niet met die van jou. Ik meen het serieus, als er wat is mag je me altijd mailen. |
| reactie 5
|
|
|
connydj Berichten: 19 |
zoals je nu schrijft ben je al op de goede weg, geen grootdoenerij, of stoere praat, maar alleen al dat je er over wil praten geeft aan dat je op de goede weg bent. De fase van verdriet en woede die je nu voelt, en de nutteloosheid gaan gelukkig over, en ik spreek uit ervaring, op een moment denk je echt, waar was ik in hemelsnaam mee bezig, en ga je echt leven, en niet leven via bepaalde stimulerende middelen, maar leven door gewoon dingen te zien in je omgeving die je eerst in je woede, wanhoop, roes of zo niet zag. Geef je verdriet de kans het op een normale manier te verwerken, dan komt het echt goed. Maar geeft het even de tijd, ook al denk je dat je helemaal alleen bent, zoals je ziet, niemand is echt alleen, al is het alleen al dat er hier op het forum genoeg lieve mensen zijn die de een hart onder de riem steken. Geloof in jezelf, je bent het waard liefs connydj |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hai, Nogmaals sorry van vanmiddag. Dat sloeg helemaal nergens op. Hoe cliché of ongeloofwaardig het ook klinkt: ik snap hoe je je voelt. Ja, écht. Ik ben op hetzelfde punt geweest als waar jij nu zit. Lieve Luuk, er bestaan mensen die verliefd zijn op oprechte mensen, en er bestaan mensen die meer intelligent zijn dan alleen hun IQ aanwijst. Er bestaan mensen die een goed, waardig gesprek kunnen voeren en er bestaan mensen die jou kunnen helpen. Misschien ben ik er wel een van. Liefs, Roos |
| reactie 7
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
ik heb niet je hele verhaal gelezen omdat ik daar nou geen tijd voor heb. ik weet ik ben nog jong.. en je zult inet willen lezen wat ik schrijf.. maar toch voor het geval je beslist het wel te lezen. ik denk dat die mensen nog best bestaan.. sterker nog ik denk dat iedereeno m je heem zo is. alleen het probleem is dat we sinds een tijdje ons de hele tijd door willen bewijzen voor iedereen.. is nergens voor nodig je bent zoals bent en zo ben je goed. ik ben verliefd op iemand die ook oprecht is.. hij zegt dat hijv erliefd op me is en dat is die ook.. (heb ondertussen al 8 maanden een relatie en hij is gwn lief.) .. ik denk dus dat er in iedereen een oprecht persoon schuilt.. niet iedereen weet zo goed hoe het te uitten dat is het enige probleem van de mensheid de laatste tijd. k weet niet of je het gaat lezen.. lat maar weten als je het hebt gelezen ben benieuwd wat je erover denkt |
| Naar boven | |