1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: MeisjeZonderNaam.....

1
datum 29-12-09 21:27
startpost
Verwijderde gebruiker
Hallo...
ik hou ervan om verhaaltjes te maken.
als jullie m'n verhaaltjes leuk vinden willen jullie dan een reactie ofso zetten zodat ik er meer kan maken..
dankjulliewel

een meisje met een talent,
het meisje wou verder komen, maar haar ouders lieten het niet toen.
tegen dit meisje werd gezegt dat ze het niet kon en er slecht in was..
ze ging er in geloven, en eindigde in erge ramp.
totdat op 1 dag ze naar een feest ging,
en gewoon alles vergat.
ze ging helemaal los met haar vriendinnen.
er was een man die haar in de gaten hield.
3 dagen naardat ze is uitgegaan krijgt ze een brief thuis gekregen op auditie te doen voor de beste dansschool in amerika.
ze had het niet aan haar ouders verteld want die zouden het zoieso niet goedkeuren.
het meisje is in d'r eentje naar amsterdam gegaan en heeft het vliegtuig naar amerika genomen.
ze heeft de audities gehaald en is geaccepteerd op de dansschool.
Haar ouders waren erg overstuur nadat ze een bericht van haar hadden gekregen waarin stond dat ze haar zoieso 5 jaar niet zouden zien.
ze zou dan misschien even terug naar Nederland keeren.
ze is nu met haar 2de jaar bezig en is gevraagt voor de nieuwste clip van Beyonce.
uiteindelijk zien haar ouders haar op tv en hebben ze er spijt van gekregen dat ze het hun dochter niet heeft gegunt.
want dit is haar beste tijd in heel haar leven.
Het meisje heeft gerealiseerd dat haar ouders hard tegen haar hebben gelogen, en dat vond ze niet zo fijn.
Na 5 jaar is ze niet terug gegaan naar huis maar bleef in Amerika met haar vriendinnen.
haar ouders zijn daarom maar zelf in Amerika gekomen en gingen haar zoeken.
ze kregen uiteindelijk een brief van die school dat haar dochter is overleden.
Het was allemaal hun schuld zeiden ze en ze konden het leven niet meer aan..
ze hebben zichzelf ergens opgesloten en hebben nooit meer iets van hun gehoord..

xxxxMeisjeZOnderNaam
datum 09-01-10 16:47
reactie 1
glenovic
het is een heel verhaal maar naar mijn mening veel te compact. je kunt dit zoveel uitbreiden meer gebeurtenissen en emotie. voor het emotie gedeelte mis ik in dit verhaaltje. het idee wat je had voor het verhaal is goed alleen niet in deze context je zou hier veel meer moeten vertellen bijvoorbeeld waarom zouden haar ouders het niet goedkeuren dat ze naar die auditie ging er blijven hier te veel vragen open. je zou wel een verhaaltje kunnen verzinnen wat deze lengte heeft maar doe het dan over een kleiner onderwerp zoals de dag van haar auditie of een ruzie met haar ouders.
je hoeft je er niets van aan te trekken hoor als je vind dat ik fout zit
groeten glenn
Naar boven

1

Reageren op: MeisjeZonderNaam.....

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.