1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: Ik beloof.

1
datum 26-12-09 14:27
startpost
katink
Ik ben ik. Ik ben trots op mezelf. Om wat ik kan, om wat ik doe. Maar vooral, om wie ik ben. Want ik ben mezelf. Ik ben niet perfect, maar wel goed genoeg. Ik ben perfect mezelf.
Ik beloof mezelf dat ik mij niet zal straffen als ik faal, maar mijzelf zal belonen als ik iets extra goeds doe. Ik beloof mij dat mijn best doen goed is, goed genoeg. Het hoeft niet perfect. Het is goed. Ik beloof mezelf dat ik zal werken, zal vechten voor mij droom. Ik zal alles doen om mijn droom uit te laten komen. Ik beloof mezelf dat ik niet opgeef, dat ik niet zwak ben. Ik zet door. Tot het einde. Omdat ik weet, dat ik het kan. Ik geloof in mezelf, met heel mijn hart.
Ik beloof mezelf dat ik lief voor mezelf zal zijn, ook als iets fout gaat. Want fouten maken doet iedereen. Van fouten kun je leren. Ik beloof dat ik van mijn eigen fouten zal leren, in plaats van mijn eigen fouten te straffen.
Ik beloof mij dat ik in de spiegel zal kijken en tevreden zal zijn met wat ik zie. Ik zal een vriendin zien als spiegelbeeld en niet langer een vijand.
Ik zal mijzelf rust geven als ik dat nodig heb.

Ik zal mezelf accepteren, ik zal van mezelf houden. Elk moment van de dag, wat er ook gebeurt. Altijd.
Ik zal trots zijn op mezelf.
Want ik ben goed genoeg, ik ben perfect, zoals ik mezelf ben. Gewoon, goed.
datum 01-01-10 13:26
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Hallo Katinka,
is dit jouw nieuwe voornemen voor 2010?

btw, als dat zo is: goed voornemen!!

Groetjes Wendy
datum 25-01-10 14:29
reactie 2
Leyoo
Als iedereen nou eens zo over zichzelf dacht..
datum 25-01-10 15:36
reactie 3
droomster
Katinka, mooi alles omschreven meisje.
Goed van je dat je nu veel op een andere manier
bekijkt! Alleen een ding als goede raad : nooit vergeten niemand dan ook niemand is perfect!
/streef aar tevredenheid overjezelf en handel daar naar.
en Katinka heb jezelf lief met alle goede en minder goede dingen.
Ik weet hoe je gevochten hebt en nog, hiervoor mag je trots op jezelf zijn!
Lieve groet en knuf droomster
datum 25-01-10 19:24
reactie 4
Trijske
Heel mooi, Katinka!
Knap gemaakt!
datum 05-02-10 16:15
reactie 5
katink
@Wendy:
Niet echt een voornemen voor 2010, maar wel een doel

@Leyoo: Ja klopt.

@Droomster:
Dank je voor je reactie! Ik heb er zo hard voor gevochten, en er zijn nu echt momenten dat ik me zo voel! Daar ben ik zo ontzettend blij mee!

@Trijske: Dank je!

xxx Katinka
datum 06-11-10 19:20
reactie 6
hartjedaan
echt super katinka !
idd, dacht iedereen maar zo over zich zelf !

kusje
datum 13-07-11 14:45
reactie 7
veertjuh09
Hoi Katinka, je hebt helemaaal gelijk; Nobodi is perfect, Be yourself en niet veranderen,
je bent goed zoals je bent!
Naar boven

1

Reageren op: Ik beloof.

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.