Korte verhalen check: Lotsbestemming
|
startpost
|
|
|---|---|
|
glenovic Berichten: 100 |
Er waaide een koude wind over de Aurusia vlakte. Maar ik herinner mij niet dat Alvaira het koud had. Hij was al weken bezeten. Hij wou wraak. Hij had geen tijd om het koud te hebben niet sinds zijn geliefde Leanora gestorven was in zijn armen. Langzaam zag ik Alvaira veranderen. Hij sloot mij en andere steeds meer buiten trok er 's avonds zomaar tussen uit zonder een woord te zeggen. Soms dacht ik hem te horen praten. Maar niet tegen mijn zijn enige tot nu toe levende familielid. De rest was net als Leanora hem ontnomen door de gene waarop hij nu wraak zwoer. Maar over hen sprak hij nooit. Het leek altijd als ik hem hoorde praten als hij het over háár had. Zijn enige drijfveer, zijn alles. Ze hadden ook veel gemeen ze hadden allebei hun familie verloren aan.... Ik kan gewoon nooit het woord over mijn lippen krijgen. Maar morgen hoeft dat niet meer. Morgen veranderd alles. Morgen krijgt Alvaira zijn wraak. Morgen ziet hij zijn vijand op het slagveld. klein stukje uit het boek wat ik aan het schrijven ben |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Hej, heel erg mooi Ik zou je boek lezen. Maar eh, herlees dit stuk een keer op fouten. Bv.: Morgen verandert alles i.p.v. Morgen veranderd alles De rest was net als Leanora hem ontnomen door degene waarop hij nu wraak zwoer. I.p.v. De rest was net als Leanora hem ontnomen door de gene waarop hij nu wraak zwoer. xxx duck |
| reactie 2
|
|
|
glenovic Berichten: 100 |
haha ja ben nooit een wonder geweest in spelling heb het ook nog niet in word getypt gebruikte kladblok maar thanks voor de fouten |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Je gebruikt mooie beelden, maar het is jammer dat je in het begin van het fragment meteen al namen enzo blootgeeft. Dat is meteen een stukje mystiek die verdwijnt. Wel moet ik zeggen dat ik de namen origineel gevonden vind, wat weer een bonuspuntje is. |
| Naar boven | |