1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: Droevig ding

1
datum 14-12-09 21:19
startpost
Ichigo
Sorry, zeg ik, bij gebrek aan een beter woord. “Een woord klinkt zoals de emotie die erin zit”, heb ik wel eens horen zeggen. Hoe kan het dan dat ik ondanks mijn immense spijtgevoelens niks hoor in mijn excuus? Maar ik dwaal af. Ik wilde gewoon zeggen dat het me spijt. Het spijt me voor alles wat ik heb gezegd, voor alles wat ik heb gedaan en voor alles wat ik heb gelaten. En het spijt me dat ik je niet in de ogen durf te kijken. Ik ben gewoon bang voor wat ik zal zien, als ik wel zou kijken. Ik ben bang voor haat in jouw blik. Of erger nog, droefigheid en teleurgesteldheid. Blikken die mijn hart al zo vaak hebben doorboord. Blikken van minachting, verachting en erger.
En dan heb ik nu nog een laatste verzoek. Vergeet mij alsjeblieft. Vergeet mij en mijn problemen. Vergeet mij, zodat ik aan jou geen steun heb, zodat ik je niet mee kan trekken in mijn val, zodat ik je niet kan vergiftigen met mijn verdriet. Want ik wil jou niks aandoen. Nooit.

Vaarwel

Eerste keer dat ik een verhaaltje post (meteen een van mijn mindere, maar goed). Een droevig verhaaltje, maar ik ben dan ook niet in zo'n vrolijke bui.

grtz
datum 15-12-09 17:07
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Heel erg mooi!
Hoe meer ik hier op dat forum lees, hoe slechter ik mijn verhalen begin te vinden. En dan zeker dit Echt prachtig! Blijven schrijven.

xxxx
duckie
datum 09-01-10 16:57
reactie 2
glenovic
als het een mindere is zou ik je betere wel eens willen lezen ik ben wel nieuwsgierig waarom je spijt betuigt en afscheid neemt.
groeten glenn
datum 11-01-10 20:49
reactie 3
Ichigo
Thanks voor de reacties. En @ glenn: een van mijn betere verhaaltjes komen zelden (ik schrijf sowieso niet zo vaak iets omdat ik het meestal te druk heb) en waarom ik heb geschreven wat ik heb geschreven zeg ik niet.

grtz
Naar boven

1

Reageren op: Droevig ding

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.