Gedichten check: Rommelgedicht
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Hej, dit is echt, de grootste ramp die ik geschreven heb. Enige tips? Ik schrijf je naam Op mijn hand Want Pijn heeft vele vormen Maar de verschrikkelijkste Is wanneer de deur weer opengaat Je hart overslaat En de leugen van de eerste keer: “Oef het is papa maar.†En doorstreep hem weer: Ik ben niet meer van jou. xxxx duckie |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Kijk maar wat je er mee doet. Ik schrijf je naam op mijn hand, pijn kent vele vormen. Herken je het? Wanneer de deur weer opengaat, mijn hart constant overslaat, - de leugen van de eerste keer. "Oef, het is mijn Papa maar." Ik schreef je naam op mijn hand, ik ben niet meer van jou. De vierde zin van de derde strofe mist één lettergreep om het metrum kloppend te houden, verzin daar maar even iets op. En ik vind de verleden tijd in de vierde strofe mooier dan tegenwoordige tijd. Ach, ik weet niet of het iets is, ik hoop dat ik je heb kunnen helpen! |
| reactie 2
|
|
|
Ok Roos jou gedicht is oneindig veel mooier dan dat van mij! Ik schrijf je naam op mijn hand Pijn komt in vele vormen Als de deur weer opengaat Je hart even overslaat En de leugen van de eerste keer: “Oef, het is papa maar.†Ik schreef je naam op mijn hand, Ik ben niet meer van jou. Sorry voor het stelen van sommige stukken! Ik vind dat van jou echt zo mooi. ( Maak me niet zo jaloers!!) Ik hoop dat het nu op iets trekt, alhoewel ik nog altijd niet 'happy' ben. xx duckie |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Je hoeft nergens jaloers op te zijn, ik heb dit ook maar uit mijn duim gezogen binnen 3 minuten. Ben blij dat het geholpen heeft. =) Overigens zou ik het nog wel ietsje aanpassen. Ik schrijf je naam op mijn hand Pijn komt in vele vormen Als de deur weer opengaat Je hart even overslaat En de leugen van de eerste keer: “Oef, het is mijn papa maar.†Ik schreef je naam op mijn hand, Ik ben niet meer van jou. Je kan ook een ander woord verzinnen, maar je komt ook anders daar een lettergreep te kort. |
| reactie 4
|
|
|
Inderdaad, ik kom er een tekort |
| Naar boven | |