Huiskamer: Uitspraken :P
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Hej, Ja ik heb dat altijd ik doe van die rare uitspraken. Nog mensen die dat doen Dus hier een paar uitspraken van mij, om te zien of er nog mensen zijn die het in hun hoofd halen om zoiets uit te kramen. Een kunstenaar heeft geen echte thuis, alleen maar zijn kunst. Een schrijver schrijft wat iedereen denkt, maar wat niemand durft te schrijven. Iemand vergeven is moeilijker dan kwaad blijven. Een mens is een raadsel van emoties, het komt er alleen maar op aan hem te ontcijferen. Wakker worden in een wereld vol verdriet is moeilijker dan sterven. Ik ben maar een vlekje tussen die zes miljard andere vlekjes. Elke seconde van je leven, sterf je een klein beetje Geboren worden, is beginnen met sterven. xxx duck |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Je bent niet de enige hoor, zo heb ik er ook veel. Heb ze bijna allemaal bedacht in bed, of op de fiets, of als ik boos zat te wezen op mijn kamer na een heftige ruzie. Ik weet niet wat ik er van moet vinden, daarom heb ik ze maar verwerkt in gedichten. 'Ze zeggen dat ik het maar moet laten zoals het is. Alsof ik wat te laten heb, te minnen of te haten heb.' 'Geven en krijgen.' 'Het resultaat mag er wezen, maar hoeft er niet te zijn.' 'Niet het doel, maar de weg erheen is belangrijk.' 'Mijn diep versleten mensenziel, maakt de wereld emotioneel.' 'Straatstenen tellen is voor verliezers, je raakt immers niets aan ze kwijt.' 'Sinds gister ben je ouder, met kinderen ben ik slecht.' 'Ik ben slechtst één gezicht in het publiek.' Ach, zo kan ik nog wel even doorgaan. |
| reactie 2
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Erg diepzinnige uitspraken heb ik nooit verzonnen (voor zover ik me kan herinneren). "Ik wil niet dat je mijn hart breekt Dus doe ik het zelf...." "Waar een wil is, is een weg, maar mijn wil is weg." "Twijfel leidt tot stilstand. Stilstand leidt tot regressie. Ik zal dus vergaan." |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
@ ichigo, Jou uitspraken zijn misschien niet diepzinnig maar ik vindt ze wel erg mooi. @roos, Te mooi voor woorden. |
| reactie 4
|
|
|
Masjeroen Berichten: 40 |
Mensen zeggen vaak na overlijden, je moet t n plekje geven..Waar zit dat plekje? Een vraag die altijd gevraagd wordt in een gesprek met nieuwe mensen; Wat voor werk doe je? Mijn reactie; Ik werk aan mezelf Je schuldig voelen over je verleden is de hoop op een betere toekomst opgeven.. Wat voor kleur hadden Adam en Eva? Etikketjes plak je op flessen, niet op mensen |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 15 |
Heerlijk deze korte uitspraken. Ik denk dat velen van ons dit hebben. Vanuit die korte losse gedachtes komen dan vanzelf de gedichten, zo werkt het ook bij mij. hierbij enige uitspraken van mij: Wie alleen maar jaagt naar goud en geld, doet de liefde veel geweld. Minacht nooit de mens die van je houdt omdat hij geen grote huizen bouwt. Geven is vreugd voor twee als de krijger dankbaar is. God laat zich niet bewijzen omdat hij zich reeds bewezen heeft. Groetjes van Adrie |
| reactie 6
|
|
|
LilyLoena Berichten: 15 |
Sorry maar ik vind de uitspraken van Horror Duck ofzo veeeel mooier dan die van Roos. I'm srry. Ik ben nu eenmaal eerlek . Lily |
| reactie 7
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
ookal ben je zo ver weg.. je bent altijd heel dichtbij.. doe de dingen met een reden niet omdat het nou eenmaal moet een kleurtje is normaal maar ben je emo/alto/gothic spreken ze ineens een andere taal... ik spreek ook gewoon nederlands hoor maar engels is veel leuker..XD je knuffelt mensen niet omdat het zo hoort maar om te laten zien dat je er voor ze bent naja sommige zjn niet zo goed.. maartoch.. |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
Ik heb ook raare uitspraaken Bv: "Leven heeft geen nut als je geen doel hebt." "Mensen die rijk zijn geboren kennen geen liefde." "Moest je niet rijk geboren worden maar rijk worden, kijk dan ook terug naar de tijd waar je niet rijk was." |
| Naar boven | |