Gedichten check: Een klein verhaaltje.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Dit wordt geen lang verhaal ofzo, gewoon een klein fragmentje. Ben benieuwd. -- 25 april 2004, 18:56 Ik ben Kiwi en mijn naam is Lola. Ik heb een dagboek gekocht en schrijf er nu ook daadwerkelijk in. En ik snap zelf niet eens waarom. Er is maar een reden waarom ik dit doe en dat is omdat er geen andere redenen zijn. Nouja, zoiets dan. Alsof ik zin heb om iedere dag alles wat ik denk en doe op te schrijven. Mensen zeggen dat het duidelijkheid veroorzaakt, maar ik geloof er geen ruk van. Het wordt alleen maar vager en is nog tijdverspilling ook. 26 april 2004, 22:14 Ik ben vandaag om half 6 opgestaan omdat ik niet meer kon slapen. Ik heb gedoucht (met Dove Cream Oil), mijn tanden gepoetst (met de goedkoopste tandenborstel van de C1000), heb ontbeten met de meest droge cornflakes uit die Kellogg’s reclame ( die met die idiote haan, ja), en ben toen maar naar school gegaan. Ben mijn eerste uur vergeten, heb Marieke aan haar haren getrokken, Jasper een stomp in zijn buik gegeven en Jelmer in zijn ballen getrapt. De conciërge gaf mij anderhalf uur corvee en toen ging ik weer naar huis. 27 april 2004, 19.32 Zie gisteren. 28 april 2004, 23.43 Zie gisteren. 29 april 2004, 19.18 We aten kipfilet met aardappelpuree en wortelsalade. Jummie. Ik ben er achter gekomen dat ik biologische appelsap best lekker vind. Voor school moet ik het boek ‘Animal Farm’ lezen. Het is best een leuk boek. Achter de kaft zaten drie winegums. Twee gele en een groene. Ze waren een beetje plat en taai, maar best te eten. Achterin staat een adres met een telefoonnummer. Ik zou kunnen bellen, maar het kan natuurlijk ook gewoon het nummer van Haagland verzekeringen zijn. Of die van de Rabobank. Of van een prinses die opgesloten zit in een hoge toren. Of van een boevenbende. Ach. Ik moet maar eens beginnen met lezen. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj Egt Roos weer!! egt leuk! Heerlijk geschreven, heb je nog wat?? is wel grappig howr!! kben benieuwd! Liefs Gerline |
| reactie 2
|
|
|
He Gerline! Dankjewel, hoezo echt Roos weer? Ik heb nog wel meer hoor, zal het er vanavond wel even opzetten. Liefs |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj Het is echt jouw manier van schrijve! Dit is gwoon met humor, ask et zo mag zegge! ik ben benieuwd, kwacht af!! Liefs |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Grappig Roos, waal haal je het vandaan. Eneh.. je gebruikt een hoop merken/ reclame, met opzet neem ik aan? Dat maakt het verhaal wel apart Groetjes Wendy |
| reactie 5
|
|
|
Ik had zelf niet eens door dat ik er zoveel merken in had gezet, pas nu ik het terug lees zie ik dat het een beetje té is. Dus nee, onbewust gebeurt. Oh, ik heb nu geen zin om er nog iets op te zetten, beloof ik dat ik hem morgen even update. |
| Naar boven | |