Gedichten check: Vaarwel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Zoals m'n pen jouw naam krast op m'n hand, zo schreven jouw (ooit zo) mooie ogen mijn testament enkel en alleen met het woord; vaarwel. Hoe zouden harten kunnen breken zonder eraan te sterven? Niet dus. Dacht ik. Tegenwoordig betekent liefde niets meer, tenslotte worden die 3 woorden te vaak misbruikt. Net als jij deed. Waarom zou ik me druk moeten maken om iets dat niet meer bestaat? Onze relatie leeft immers alleen voort in mijn fantasie, en die is tegenwoordig niets meer waard. Hoe zouden harten kunnen breken zonder eraan te sterven? Niet dus. Dacht ik. Maar dat heb jij me wel bewezen. Mening?? |
| reactie 1
|
|
|
lynn111 Berichten: 26 |
Ik vind het mooi&zielig |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Dit is absoluut het beste wat ik ooit van jou gelezen heb. |
| reactie 3
|
|
|
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ben vooral erg blij met de reactie van Roos LIefs! |
| reactie 4
|
|
|
Ik snap nooit waarom mensen zoveel waarde aan mijn mening hechten. Ik ben een doodgewoon meisje van 17, zit gewoon op school, en dicht daarnaast af en toe een gedichtje. Ik probeer me breed te orienteren, maar daar houdt het ook bij op. |
| reactie 5
|
|
|
lynn111 Berichten: 26 |
maar het zijn wel hele mooie gedichten die je schrijft roosjee! |
| reactie 6
|
|
|
Misschien, dat is een kwestie van smaak. Maar nog vind ik dat dat niet zo héél veel te maken heeft met het waarde hechten aan een mening. Ik vind ervaring in een vak dan veel belangrijker, en inzicht en vermogen. |
| reactie 7
|
|
|
Ik vind gewoon dat jij hartstikke mooie gedichten schrijft, je geeft mensen tips en zegt eerlijk je mening enzo, dus ik heb het idee dat als jij mijn gedicht mooi vindt, het wel goed zit haha |
| reactie 8
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Wauw super Renee!!!! x Katinka |
| reactie 9
|
|
|
Bedankt Katinka! Ben erg blij met al die positieve reacties Liefs. |