Gedichten check: >?<
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ga niet, zei ze. Haar ogen verder gesloten dan haar oogleden sluiten konden. Ze wilde het niet zien. Maar ze moest. Haar wimpers lieten een traan los en een schreeuw die niets meer was dan een schril gepiep glipte tussen haar stembanden door toen hij voor dat grote metalen voortuig sprong en het enige wat van 'm overbleef was een druppeltje bloed op de rails en haar liefde voor hem. Misschien meer een kort verhaal dan een gedicht.. Ik heb dan ook echt geen idee voor een titel. Suggesties? |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 16 |
Ik vind het toch een mooi gedicht hoor (: mooi fragment trouwens, met 'haar wimpers ...' met een titel kan ik je niet helpen, titels verzinnen is niet iets wat ik goed kan ;p groetjes, L |
| reactie 2
|
|
|
Hoihoi, bedankt voor je reactie! Is "treinsprong" misschien een leuk ideetje voor een titel?? (= Liefs. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 16 |
hoi, als je echt mijn mening daarvoor wilt, vind ik dat je het beter houdt bij 'treinen' maar dat is natuurlijk enkel mijn mening. groetjes, L |
| reactie 4
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hoi reneetje mooi gedicht hoor!''Het enige wat bleef'' misschien een ideetje? knuf droomster |
| reactie 5
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik vind em ook heel mooi! En de titel van droomster ook! xx |
| reactie 6
|
|
|
Iedereen bedankt voor de reacties @droomster, bedankt! Is inderdAad goed idee voor titel Liefs! |
| Naar boven | |