1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Rare aanwensels

1
datum 26-11-09 21:04
startpost
Anoniempje123
Heb jij rare aanwensels????

Bijv. altijd precies 2.25 seconden tandenpoetsen
enz.?????

Zet ze er maar neer!!!!

die van mij:

- als ik het eten vies vind ga ik van te voren stiekem snoep enz. eten, heb ik dus bijna geen honger

- in de bus ga ik altijd achterin zitten weet ik veel waarom

-Als me moeder zegt dat iedereen zoveel snoep mag meenemen op wat dan ook moet ik altijd meer

- enzo nog wel 10000000

En die van jullie??

XX.
datum 12-06-10 13:46
reactie 1
marisje96
hé, ik moet van mijzelf altijd:

- elke ker tussen 2 bomen/lantaarn plalen in met mijn ogen knippperen in de auto.
- bij tegels die strak achter elkaar liggen, er telkens een overslaan.

en nog veel meer.
xx
datum 19-06-10 13:23
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Weldra.
* Ik zit ook altijd achterin de bus, maar niet omdat ik dat nou de fijnste plek vind (alhoewel, wel mooi rustig, kan ik mijn muziek lekker hard zetten zonder dat er huilies beginnen te miepen) maar omdat ik dan nooit hoef op te staan voor bejaarden.

* Ik wil mijn badtemperatuur op précies 39,5 graden hebben, anders stap ik er niet in. Niet op 39,4 en ook niet op 39,6, het móet 39,5 zijn.

* Ik trek altijd eerst mijn linkersok aan en dan pas mijn rechter. Dat heb ik niet met schoenen of whatever, alléén met sokken. Dit komt omdat ik nooit koude voeten heb als ik eerst links aantrek en dan rechts, en áltijd koude voeten heb als ik eerst rechts aantrek en dan links. Hm.

* Ik eet uit voorprincipe geen spaghetti. Ik heb ooit gedroomd dat ik een voedselvergiftiging kreeg van spaghetti. Drie dagen later aten we spaghetti, en toen werd ik héél, maar dan ook héél ziek. Ik eet het NOOIT meer. NOOIT.

Ik ben raar.
Naar boven

1

Reageren op: Rare aanwensels

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.