Vragen over de site: afgekeurd
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4 |
hallo ik had een gedicht en die was goed gekeurd en nu heb ik 2 woordjes veranderd en is die afgekeurd en staat er van dit is geen gedicht maar als het geen gedicht is dan was het toch de eerste keer al wel afgekeurd en niet omdat ik 2 woordjes verander dat het daarom is afgekeurd want het is geen gedicht????? heel raar vind ik dat |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hoi, Op dit moment zijn er 4 mensen die gedichten keuren, hierdoor kan het zijn dat een gedicht door iemand wel wordt goed gekeurd en door iemand anders wordt afgekeurd. Sommige gedichten komen dus bij de 1 nét door de keuring en bij een ander nét niet, daardoor gebeurd dit soms. Groeten, Matthijs |
| reactie 2
|
|
|
he okej dank je wel maar wat kan ik daar nu aan doen eigenlijk??? |
| reactie 3
|
|
|
Zorgen dat je een goed gedicht instuurt waarvan je zelf denkt dat het een mooi gedicht is dat een toevoeging is om op de site te worden weergegeven. |
| reactie 4
|
|
|
hejj dank je wle heb gewoon op wijzigen geklikt en niets aan gewijzigd en gewoon op nieuw laten keuren en nu staat ie er wel op |
| reactie 5
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
ik heb ook even een vraag, ik heb een gedicht in gestuurd en die is afgekeurd.. Alleen ik heb echt geen idee waarom! Is het geen idee dat als er een gedicht afgekeurd word, de reden vermeld word? Nu weet ik niet wat ik eraan moet veranderen eerlijk gezegd... Groetjes Myself |
| reactie 6
|
|
|
Als het naar het gedicht gaat om het te bewerken zou daar de reden moeten staan waarom het gedicht is afgekeurd. |
| reactie 7
|
|
|
Er staat alleen geen reden, er staat reden van afkeuring: Dit is geen gedicht.... |
| reactie 8
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
Waarschijnlijk is er iets fout gegaan... Als je het gedicht opnieuw plaatst. zullen wij hem goedkeuren. mijn excuses |
| reactie 9
|
|
|
okeej prima, ik ben benieuwd!! |
| reactie 10
|
|
|
VlinderZwaan Berichten: 19 |
Ik snap wel dat iemand die okej en okeej zegt wordt afgekeurd hoor. |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
hoe lang duurt het voor je gedicht goed gekeurd word soms duurt het wel lang!! liefs heks |
| reactie 12
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
ja, inderdaad het duurt echt lang en trouwens wat een slechte redenering '' het is geen gedicht'' hoe kan iemand nou bepalen wat een gedicht is en wat niet. poezie is vrij, en tuurlijk zijn er wel regels aan verbonden maar niemand mag bepalen wat wel en niet een gedicht is |
| reactie 13
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
^^ daar ben ik het helemaal mee eens! |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 9 |
Ga es fietsen allemaal, ik schaam me echt dood voor de kwaliteit gedichten die op deze site staan... echt belachelijk dat die door de keuring heen komen! Ga eerst allemaal eens fatsoenlijk leren dichten voor je iets gaat opsturen want dit is echt een teleurstelling voor de Nederlandse poezie |
| reactie 15
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
@marrit Dit is geen site voor proffecionele dichters, maar mensen met een verhaal die ze kwijt willen en hier kwijt kunnen in een dichtvorm. De prof dichters hebben zon site niet nodig en als je jezelf te goed acht voor dit breng je een boek uit of iets en zet je het niet meer op de site als je je er aan ergert. Iedereen leert hier, hoe meer je dicht hoe beter je word en hoe meer gedichten je leest hoe meer stijlen je opdoet. Ik vind het een prima site en elk gedichtje dat hier op staat waardeer ik. Iedereen doet zijn best hier, iedereen steekt tijd en energie in gedichtjes en dat mag ook wel eens gezegt worden. Als mensen echt nederlandse poezie willen lezen die tot de top van nederland behoort gaan ze niet naar zo'n site als dit.. Er is niks mis met de kwaliteit van deze site.. Maarja mijn mening, hoop dat je het goed oppikt en het is niet als aanval of iets bedoeld. |
| Naar boven | |