Gedichten check: Intense pijn
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Ik voel pijn, pijn van verdriet. Iedereen heeft medelij, maar niemand die het eigenlijk ziet. Iedereen denkt mij te kennen, maar het liefst wil ik wegrennen. Waarom liet je mij alleen, waarom moest je naar boven toe, Waarom, echt ik heb geen idee, Was je het leven echt zo moe. Laat me dit verdriet verwerken, des te eerder is het klaar. Niemand kan me leven bewerken, Echt waar, geloof me maar. |
| reactie 1
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Weer een gedicht van je met veel pijn erin... Gedichten met pijn erin worden vaak (helaas) de mooiste gedichten. Ook deze is mooi |
| reactie 2
|
|
|
dankjewel het komt omdat mijn oma vorig jaar overleden is maar ik nog heel erg verdrietig ben erover. |
| reactie 3
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
nog gecondoleerd marcella het is vreselijk om een geliefde te moeten missen schrijf er maar gedichten over dat helpt zeker het is een mooi gedicht, zeker nu ik weet dat het recht uit je hart komt xx Joop |
| reactie 4
|
|
|
dankjewel en dankjewel voor het condoleren, ook al is het een jaar geleden is mis mijn oma nog elke dag, en ik heb het gevoel dat ze boos op me is omdat ik geen afscheid heb kunnen nemen, ook al weet ik dat ik me dat zelf kwalijk neem, maar mijn oma is 94 geworden dus ze heeft een goed en lang leven gehad |
| Naar boven | |