Ideeën en suggesties: Schrijvers in de wacht.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
droomster Berichten: 338 |
Admin, misschien een ideetje voor overvolle site te verlichten. Alle schrijvers die bv maar eenmalig of meer als een jaar geen gedichten meer ingestuurd hebben in een soort van wacht pagina te zetten met hun gedichten. Misschien ook meer categorieen die ook weer onderverdeeld kunnen worden naar; familie -verlies -huwelijk -geboorte-dood was maar een ideetje groetjes droomster |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hoi, Ik snap nog niet precies wat je bedoeld... Wil je dat gedichten van gebruikers die al een jaar niet hebben ingelogd niet meer worden weergegeven op de website? En dat onderverdelen van categorieën, ben zelf wel aardig tevreden met hoe dat op dit moment is geregeld, door het invullen van tags en het gebruik van de zoekfunctie lijkt het me dat gedichten goed genoeg worden gevonden. Wel zal er nog wat meer aandacht komen voor nieuwere gedichten, zodat deze wat meer aandacht krijgen. Hier heb ik al een aantal ideetjes voor. Groeten, Matthijs |
| reactie 2
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Hoi admin, het was een ideetje omdat er veel mensen zijn die al 2 jaar geleden iets ingestuurd hebben en erna nooit meer iets hebben ingestuurd die gedichten te bundelen en bv sluiten en appart zetten,zodat de site waar de meesten gedichten op staan zoals liefde, verdriet, overige gedichten wat meer speling krijgen. Ik heb dit op een andere site gezien. Trouwens prima, de nieuw binnen gekomen gedichten zijn nu met 10 vermeerderd prima enne admin,dit is positief bedoeld vriendelijke groetjes droomster |
| reactie 3
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hoi droomster, Dat er nu 10 staan was eigenlijk toevallig omdat ik even wou zien of die advertentie ernaast werkt. Maar dat moet ik nog even aanzien. Verwacht binnenkort nog wel meer wijzigingen aan de voorpagina. Hmm, ik denk dat we de oude gedichten niet moeten uitsluiten van de site. Hier komen vooral uit zoekmachines zoals google nog veel bezoekers naartoe. Er komt nog wel een verbeterd deel waar je makkelijk de nieuwste gedichten kunt vinden, per dag, per week, per categorie, enz. dat moet nog verder worden uitgewerkt. Dus meer mogelijkheden zodat iedereen makkelijk kan vinden wat hij/zij wil. Groeten, Matthijs |
| Naar boven | |
Reageren op: Schrijvers in de wacht.
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...