Gedichten check: kort gemis
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Joop Berichten: 276 |
haar haren wapperen in de wind stil ligt ze daar op straat zo hulpeloos als een kind haar leven niets meer waard haar ogen groot, de tranen stromen haar ogen vallen dicht waarom moest dit haar nu overkomen haar; mijn kleine levenslicht angstig zwerven haar ogen rond een druppel bloed glijd langs haar kin naar beneden; op de grond niet jij; lieve vriendin een lange stille schreeuw klonk luid in deze koude nacht rood kleurde haar huid haar adem haperde verdacht terwijl we zacht, liefdevol spraken verkrampte ze; ik keek toe zag hoe haar ogen braken daarom doe ik wat ik nu doe het leven heeft geen waarde meer nu zij er niet meer is ik zie haar heel snel weer het was een kort gemis |
| reactie 1
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Wow. Heel mooi geschreven en met veel gevoel. (vraag me toch af....echt gebeurt??..) |
| reactie 2
|
|
|
Ja alleen zoals je merkt heb ik toch geen zelfmoord gepleegt en daar ben ik nu wel dankbaar voor |
| reactie 3
|
|
|
Zeker goed dat je dat niet gedaan hebt :o Daar is veel kracht voor nodig je van zo'n idee te helpen. |
| reactie 4
|
|
|
ja het was in een tijd dat het helemaal niet goed met me ging en zij was de enige met wie ik echt kon praten en toen stierf ze, zo down als ik toen was wens ik niemand toe. ik kon toen nergens mn verhaal kwijt, dus kropte ik alles op. Daarna ging het weer beter en vond ik een neiuwe vriendin bij wie ik alles kwijt kon maar die is een poosje geleden ook gestorven |
| reactie 5
|
|
|
Zo te horen maak je heel veel elende mee Ik weet niet of ik zoiets wel zou aankunnen dus iniedergeval vind ik het al knap dat je nu nog overeind staat. En dat je dit nu ook verteld zegt ook weer heel wat Je bent duidelijk sterker dan ik hierin, ik zou het opkroppen zoals altijd. Iniedergeval nog heel veel succes met alles en het komt inderdaad vast wel weer goed. |
| reactie 6
|
|
|
ik praat er nu zo over omdat ik jullie toch niet in het echt ken, en waarschijnlijk ook nooit echt zal leren kennen. en dat besef maakt het makkelijker om te praten |
| reactie 7
|
|
|
Dat is natuurlijk waar. Datzelfde heb ik ook. Daarom heb ik er hier ook geen problemen mee mijn gedichten neer te zetten. Maar alle beetjes dat je er over praat lucht misschien een stukje op. Hoe en waar dan ook. |
| reactie 8
|
|
|
ja dat is absoluut waar ik ben blij dat je met gedichten toch wat kwijt kunt over jezelf en je gevoelens (word een heel gesprek zo |
| reactie 9
|
|
|
Maar omdat je met gedichten iets kwijt kan over gevoelens vind ik het denk ik ook zo prettig ze te schrijven... Ik als iemand die dingen 'graag' opkropt heb toch een soort uitlaatklep nodig blijkbaar En dat ik ze kan neerzetten op een site geeft al helemaal een goed gevoel (vind ik dan) ( ja inderdaad heel gesprek |
| reactie 10
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
mooi je gaat als een speer [joop] na regen is zonneschijn! groetjes doomster |
| reactie 11
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
weer een fantastsch gedicht. ik dacht dat ik wanhopig was, met al dat gezeik van ouders weglopen een paar weken geleden wou ik ook zelfmoord plegen, en was weggelopen van school. toen kwam mijn vriendin achter me aan en hebben we samen een potje staan janken, dat lucht ook wel erg op. en nu ben ik er wel weer wat bovenop gekrabbeld XxX Marcella |
| reactie 12
|
|
|
gelukkig marcella, ik hoop dat het nog steeds de goede kant op gaat? xx (ook al ken ik je niet in het echt, ik leef met je mee) Joop |
| reactie 13
|
|
|
joycejoy Berichten: 87 |
ik wil toch even zeggen hoor,ik ben hier niet geboren,ik ben een Asiatisch,ik heb wat erger meegemaakt toen ik 14 was,ik had ook geprobeerd om zelfmoord te plegen,maar gelukkig zijn er mensen die mij hebben gevonden,en daar ben ik dankbaar voor.het s niet waard. ik ben nu getrouwd en heeft een kind. I just realized it now life is beautiful i am not talented writing poems but i do entertained them a bit |
| reactie 14
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
het gaat wel weer iets beter, alhoewel ik wel weer weg van huis ben, en weer bij mijn tante woon. volgende week moete we weer naar school dus ff afwachten hoe het dan gaat, maar hopelijk wordt ik niet weer zo erg gepest als vorig jaar. XxX Marcella Ps. ik heb je net toegevoegd op msn. |
| reactie 15
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
lieve allemaal lees regelmatig al de berichtjes van jullie ben veel op deze site ben nl in alles beperkt omdat mijn duimen versleten zijn [schieten steeds uit kom zit in leren brains vandaar.lees al jullie gedichten en hou ook bij of ze op de ged.site komengisteren heb ik joop sterren gegeven je schrijft erg goed marcie word ook beter zo zijn er nog enkelen . ben zelf 59 j zeeeeer veel meegemaakt doet me verdriet dat jonge mensen het zo zwaar hebben goed dat jullie steun bij gedichten schrijven vinden en bij elkaar lieve groetjes doomster |
| Naar boven | |