Ideeën en suggesties: favorieten gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
yvonne56 Berichten: 8 |
ik vind eigelij dat je een lijst moet hebben waar je je favorieten gedischten ik kan zetten als je een leuk gedicht leest en je wil heb als favorieten toe voegen liekt mij dat juist heel leuk liefs xxxxxx yvonne56 |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Leuk idee, dat leden een eigen lijstje met hun favoriete gedichten kunnen maken. Dat ga ik op de to-do list zetten, hoor je dus nog meer over. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 16 |
Inderdaad! Goed idee! Misschien hoort daar ook favoriete dichters bij? |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Ja, zoiets als op youtube 'subscribe' dat je hier ook kunt zien wanneer een iemand een nieuw gedicht heeft. en favorieten vind ik ook een goed idee! |
| reactie 4
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Dat is wel een goed idee, zal ik aan het lijstje van de to-do toevoegen. |
| reactie 5
|
|
|
yvonne56 Berichten: 8 |
hi ik heb dit voor gesteld maar weet iemand of het er al is ? |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
Super leuk idee! Daar doe ik graag aan mee! Maar als ik even tussen door mag?! Ik heb ook een idee! (L) Als de beheerder iets kan maken dat je elkaars profielen of zo kan bekijken?! Dat je dan een inzicht krijgt en dat je met elkaar kan mailen op deze site.. En dan je soms een opdracht krijgt om zo'n gedicht te maken? |
| reactie 7
|
|
|
Lookaround Berichten: 1 |
Oeh leuke ideeën <3 |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
mischien wat onder werpen in een lijst ofzo, want best veel mensen weten niet waarover ze willen dichten XD snappie |
| reactie 9
|
|
|
elivamu Berichten: 6 |
ja, echt leuk idee, en misschien is het een idee om bij je gedichten plaatjes te kunnen plakken x |
| Naar boven | |
Reageren op: favorieten gedichten
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...