Huiskamer: Waar wordt je wel/niet blij van?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Omdat het andere topic zo'n mooi succes is dacht ik; ik open er nog eentje. - Ik word niet zo blij van Nick en Simon. Een tweetal boeren met schele stemmen die ook nog eens met oppervlakkige liedjes aankomen. Bah. - Ik vind het erg vervelend dat alle goede wedstrijdlocaties ver in het buitenland liggen. - Ik word niet zo blij van mijn puberende broertje die mijn eten voor mijn neus weggapt. - In tegendeel word ik wel blij van mijn mama die mijn broertje altijd de schuld geeft, ( ook als ik hem een dreun verkoop), en zegt dat hij lief voor mij moet zijn. - Ik ben heel blij met het weekend. - Ik word niet zo blij van hutspot. - Ik haat pizzabezorgers. Het zijn altijd van de gare jongens die half om half een flirt poging doen, maar het dan halverwege afkappen ofzo omdat ze het niet durven of wat, ik snap er niets van en wordt er gek van. -.-" Dat dus. En nog wel meer. Maar dat is héél veel en dat vertel ik een andere keer wel. En ohja, ik las dat jullie vonden dat ik humor had. Dat vind ik wel een beetje raar. Want eigenlijk heb ik niet echt humor. Of nouja. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj leuk howr, -Ik wordt niet blij van een docent die loopt te zeure over huiswerk wat we nie af hebbe! - Ik haat asociale personen - ik ben nog al serieus, en ik houd niet van die kinderachtige persone! - Als mijn zusje mij een stomp verkoop kan ik haar niet uitstaan! - Ik wordt blij van piano muziek! en Roos jij hebt wel humor, het is best grappig hoe jij iets neer zet howr! Je laat je broertje toch je ete nie van je bord pikke?? (L) |
| reactie 2
|
|
|
Dorpsgek Berichten: 34 |
@Roos: Dankjewel, echt heel erg bedankt voor het afkraken van Nick & Simon. @Linos: "ik ben nog al serieus, en ik houd niet zo van kinderachtige persone!" Met alle respect maar ik hou ook niet zo van kinderachtige personen, en ik heb dat gevoel juist bij jou. Komt denk ik door de manier waar op jij typt. Ik heb er ook nog wel een paar: - Ik word niet blij van vrouwen die mannen versieren. - Ik word niet blij van dikke kinderen. - Ik word blij van regen. - Ik word blij van een diepgaand gesprek met een vreemde. - Ik word niet blij van mensen die interpreteren intelligent te zijn. - Ik word niet blij van Albert Verlinde, echt als ik één iemand legaal mocht ombrengen. - Ik word niet blij van Shownieuws. - Ik word niet blij van de kleur geel. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj Dorpsgek, bedankt voor je eerlijke reactie ik denk ook wel dat het daar aan ligt!! Ik hoop dat ik er een beetje rekening mee kan houde!! |
| reactie 4
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik word niet blij van slome pizzabezorgers. Ik heb honger, maar hij is er nog steeds niet.. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
@ Skippybal; Ik bespeur sarcasme.. Nick en Simon fan? - Ik word blij van scheikunde. Ik ben me er goed van bewust dat het hier gaat om schóól, maar o mijn god, scheikunde is echt een geweldig vak. - Ik word blij van mijn haar. Het is een mooie bos stijl haar met beetje slag, heeft een licht bruine kleur die soms goud lijkt en het zit altijd goed. Geweldig. - Ik heb niets tegen rokers, maar wordt niet blij van mensen die bewust rook in je gezicht lopen te blazen. - Ik heb mijn spelling niet altijd onder de controle. Ik moet zeggen dat ik me daar behoorlijk aan kan irriteren. Vooral d/t gaat vaak fout. - Ik word niet blij van mensen die interpreteren intelligent te zijn, maar wel blij van mensen die hun best doen om het gesprek te volgen, meepraten, een mening vormen en er ook iets mee doen. - Ik word blij van ruimdenkende mensen. - Ik HAAT brandoefeningen. Godsamme. - Ik word niet blij van slechte televisie. En dan met name al die talentenjachten waar ik niet heel veel talent in zie en nog meer van de zeikprogamma's. |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
@ Hallo Roos. Weer een nieuwe topic? @ Reneé, zodra de pizza er is dan ben je wel weer blij. @ Skip: met andere woorden Een dag vol met regen. In de verte zie je 3 dikke peuters met een geel shirtje aan op een hekje zitten. De moeder van die 3 peuters is alleestaand. Zij ziet een, voor haar aantrekkelijke man. Zij probeert hem te versieren maar hij geeft geen kick--> blijkt het Albert Verlinde! Dit is dus een nachtmerrie voor jou.. - Ik word blij van humor, waar geen humor is ben ik liever niet - Ik kijk graag naar serie Ugly Betty en de nederlandse serie Single. Dit is wel even genoeg. Groetjes wendy |
| reactie 7
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
ff meedoen -Ik word blij van gitaar spelen, keyboard spelen en piano spelen. -Ik word niet blij van onvoldoendes (logisch, ik weet het) -Ik word blij van bio, schei en wis. -Ik word blij van Buurman En Buurman -Ik word blij van Animé -Ik word niet blij van personen die maffer zijn dan ik (komt nauwelijks voor) -Ik word niet blij als ik of iemand uit mijn omgeving gepest wordt, ook al ken ik diegene niet of vind ik hem/haar een lul -Ik word echt superblij van goeie rock/hard rock muziek (zoals Linkin Park en Breaking Benjamin) -Ik word chagrijnig van ckv-verslagen -Ik word chagrijnig van verslagen i.h.a. -Ik word echt heel erg chagrijnig als ik iets vergeten ben, terwijl ik er net nog aan dacht -Ik word blij van slapen -Ik word niet blij van op moeten staan -Ik word niet blij van (de meeste) moderne kunstwerken (bv. La Fontaine Stravinsky) -Ik word niet blij van vrolijke dingen als ik niet vrolijk ben -Ik word soms blij van regen, zeker als ik verdrietig ben -Ik word blij van een warme douche -Ik word heel blij van een warme kop chocolade melk op een koude dag -Ik word blij van een kop warme thee -Ik word niet blij van een kop koude thee -Ik word niet blij van muziek als dat van Jantje Smit of Frans Bouwer -Ik word ziek van (vooral Nederlandse) smartlappen -Ik word blij van gelijk hebben -Ik word niet blij van ongelijk hebben -Ik word blij van katten -Ik word blij van vechtsporten -Ik word niet blij van atletiek-dingen (bv ring zwaaien) -Ik word blij van een meisje uit mijn klas -Ik word blij van het winnen van een potje Pletten (is me nog niet gelukt, ben te traag) -Ik word blij van goeie actiefilms, hoe ongeloofwaardig ook (bv J.I.Joe) -Ik word blij van een opgeruimde kamer -Ik word niet blij van opruimen (gaat dus niet goed in combinatie met het vorige punt) -Ik word niet blij als ik een slechte grap maak (zeker als ik hem (als enige) wel grappig vind) -Ik word soms ook blij van klassieke muziek (bv Für Elise) -Ik word niet blij als er een stom liedje in mijn hoofd zit dat er niet uit wilt -Ik word niet blij van mijn zenuwachtigheid (en ik ben heel vaak zenuwachtig) -Ik word (vaak) blij van mijn vrienden Volgens mij is dit lijstje al meer dan lang genoeg (hopelijk niet te lang, ik weet niet hoe lang ik al aan t typen ben en hoeveel ik heb getypt). Grtz |
| reactie 8
|
|
|
ringeling2 Berichten: 29 |
ik word blij van muziek luisteren op de fiets of s'avond als ik in mijn raam zit en dan simpelweg mensen kijken, gewoon omdat het leuk is. Ik word blij als mensen terugkijken Ik word niet blij als ze meteen weer wegkijken Ik word niet blij van mensen die dingen groter maken dan ze zijn Ik word wel blij van mensen die niet meteen alles van zichzelf laten zien ik word blij van bananen, ze zijn gewoon lekker ik word niet blij van pitten in sinaasappels ik word blij van een avond voor mezelf Ik word blij een avond hard werken of sporten ik word blij van dansen Ik word blij van alleen treinen ik word blij van mensen met een leuk accent ik word blij van onverwachten dingen ik word blij van dromen Ik word blij praten zonder woorden Ik word niet blij als mensen me niet verstaan Ik word zielsgelukkig van het ontmoeten van mensen die zo mooi en speciaal zijn maar die het zelf niet of amper weten. Ik word niet blij als ik ze niet beter kan leren kennen Ik word blij als ik gelijkenissen zie ik word niet blij als anderen ze niet zien Ik word blij als ik merk dat mensen om me heen voor me klaar staan Ik word nog blijer als ik merk dat ik er voor hun kan zijn. ik word blij als ik zie hoe zeer je al een band met iemand kunt voelen, slecht door woorden en internet, Roosje Ik word niet blij als ik zo iemand niet beter kan leren kennen.. liefs, Ring |
| reactie 9
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
-ik word niet blij van te snel eten, dat had ik dus na die pizza :'D. -ik word niet blij van mensen die me aangapen. -ik word niet blij van mensen die denken dat ze grappig zijn als ze een opmerking maken over de moedervlek op mijn neus. -ik word niet blij van wiskunde -ik word niet blij van slechte cijfers -ik word nog minder blij om die slechte cijfers aan mijn ouders te vertellen -ik word niet blij van jongens die zeggen dat ze o zo veel van me houden en me nooit pijn zullen doen en voor altijd bij me zullen blijven, en dat ik er dan dus achterkom dat ze al die tijd op iemand anders zijn geweest :'D. Ik spreek uit ervaring. Al 2x zelfs. -ik word niet blij van jongens die niks tegen me durven te zeggen, logisch dat het dan uitgaat. -ik word niet blij van jongens die denken dat ze stoer zijn, daar hou ik dus totaal niet van. -ik word niet blij van jongens die denken dat ze grappig zijn, terwijl ze hartstikke irritant bezig zijn. -ik word niet blij van jongens die me de hele dag poken, DAT DOET PIJN -ik word niet blij van school -ik word niet blij van huiswerk -ik word niet blij van leren -ik word niet blij van onverwachte so's -ik word niet blij van overlopende tutjes die ooit eens mijn vriendin waren en me gewoon hebben laten stikken -ik word niet blij van walnoten en pinda's -ik word niet blij van muizen vangen die mijn katten mee naar binnen hebben genomen -ik word al helemaal niet blij van dode, uit elkaar gerukte muizen die mijn katten mee naar binnen hebben genomen. -ik word niet blij van voetbal, die bal raakt me gewoon IEDERE KEER. (zelfs als ik neit mee doe) -ik word niet blij van een gebroken rug hebben -ik word niet blij van niet meer mogen turnen daardoor -ik word blij van regen -ik word blij van dansen in de regen -ik word blij van melig doen met voetbal -ik word blij van gedichten schrijven -ik word niet blij van mensen die commentaar op mijn gedichten hebben (hiermee bedoel ik geen tips enz!) - ik word blij van lezen -ik word blij van de slappe lach krijgen -ik word blij als ik met de auto naar school word gebracht -ik word blij van mijn warme bedje in de winter -ik word blij van een heet bad -ik word blij van complimentjes -ik word niet blij als mensen naderhand zeggen dat ze die complimentjes niet meende -ik word blij van computeren -ik word blij van nieuwe kleren -ik word blij van de openhaard -ik word blij van voor anderen opkomen -ik word blij van blije dingen :p Haha goed he |
| reactie 10
|
|
|
laurahoudtvancharlottex Berichten: 6 |
Jullie worden van veel dingen blij zeg -Ik word blij van mijn vriendinnen en vrienden. -Ik word blij van mijn familie. -Ik word blij van vakantie en weekend. -Ik word blij van zon. -Ik word blij van shoppen. -Ik word blij van plezier maken. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan... Liefs. |
| reactie 11
|
|
|
LilyLoena Berichten: 15 |
Omg,Dorpsgek ! Kan jij je ff aanstellen zeg ! Nie normaal ! Zoek een leven ! Lily |
| Naar boven | |