Huiskamer: Hey...:)
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Daniel Berichten: 101 |
Ik wel...maar dit is vast niet voor mij bedoeld |
| reactie 17
|
|
|
Fleurrry Berichten: 5 |
heey, ik vind dit echt geweldig. Ik ben nieuw hier en moet overal nog eeen beetje achter zien te komen. ik ben opweg naar 100 gedichten, en die zou ik dan aan jullie laten lezen. ik kwam op het idee toen ik van mijn vriend een heel lief gedichtje kreeg. Toen ben ik zelf ook gaan dichten, maar alleen liefdes gedichten want die vind ik het mooist. nou ik hoop dat we het hier heel gezellig krijgen en dat we elkaars gedichten gaan beoordelen. xxx ps ik ben 15 jaar nu. |
| reactie 18
|
|
|
Vlinder80 Berichten: 1 |
ik word over 3 weken 28 maar leeftijd zegt nix |
| reactie 19
|
|
|
DanniQ Berichten: 4 |
Hooii. Ik ben danique 13 jaar. ik ben hier nieuw dus ik dacht laat ik wat schrijven , |
| reactie 20
|
|
|
Girlzpower Berichten: 50 |
ik word over 20 dagen 15.. Verder weet ick niiks om te schrijven eiglijk.. |
| reactie 21
|
|
|
punkrocks90 Berichten: 2 |
ik ben 18.. en ik dicht nog niet lang.. maar het maakt niet uit wat van leeftijd je hebt.. |
| reactie 22
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 7 |
Ik ben hier pas enkele dagen. Maar ik vind het hier héél gezellig |
| reactie 23
|
|
|
Ellentje8 Berichten: 2 |
nou ik ben ikweetniet hoe jong en ik ben nou acht |
| reactie 24
|
|
|
oooooo Berichten: 12 |
hahaha maakt et uit ik mis iedereen (van een poosje terug) een beetje? zijn er zoveel weggegaan ofzo?? jammer hoor nouwja ik ben iig weer terug van weggeweest liefs jorina (joop) |
| reactie 25
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
woow jullie zijn best wel oud eigenlijk ik ben pas 13 |
| reactie 26
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
ha joop ja je hebt gelijk het wisselt heel erg vooral met jonge mensen.Heb je nog contact met marcie gaat niet best met haar! hoe is het met jou meisje alles oke heb je keer gemailt maar niets gehoord was bang dat je weer ziek was. heb je gedicht gelezen erg mooi gelijk 5 ster gegeven |
| reactie 27
|
|
|
oooooo Berichten: 12 |
hahaha dr is nog steeds geen chat jammer genoeg maar verder wel veel mooier dan n poossie terug geworden zegh neej hoor eigenlijk niks meer van marcie ja heb idd weer terugval gehad, nergens zin in, hartstikke moe enz maar ben dr gelukkig al heel stuk bovenop hahaha dankje zet je geen gedichten meer op tforum trouwens? tforum is n beetje druk he/ ze moeten eens wat wegdoen ofzo.. met jouw alles goed? en met je site? enne roos ik ben ook maar 15 hoor liefs jorina |
| reactie 28
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
ik ben 15 XxX liinda |
| reactie 29
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 12 |
Ik ben hier ook pas net, en ben 12. (: Bijna, 13 dan. ;] xx. |
| reactie 30
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Ik ben 14 word in november 15? Ik had iedereen een beetje ouder geschat hahah, Maar leeftijd zegt niks, liefz |
| Naar boven | |