Gedichten check: Hypnotiseren (?)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Je wikkelt me in een doek van lieve woorden waar ik amper uit ontsnappen kan. Je ogen hypnotiseren me en ik spring, ik val voor je. Maar het zijn niet jouw armen die me opvangen in moeilijke tijden. Zul je me ooit in de steek laten? -Ik denk het niet. Ik weet het. -mening? -tips? -verbeteringen? -titel? xRenée. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Heel mooi! Zoals altijd Renée. |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb hem al eerder op het forum geplaatst, maar er toen geen reactie op gekregen. Vind je de titel goed? Of heb je misschien een beter idee? Liiefs. |
| reactie 3
|
|
|
Suus70 Berichten: 34 |
Hey Renee ! Ik vind m inderdaad ook heel mooi, maar ik mis iets in de afsluiting van het gedicht: het zijn niet jouw armen die mij opvangen; wat dan wel ?? Misschien is het beter te zeggen: maar jouw armen vangen me niet op. Maar goed, da's mijn mening. Verder heel mooi dus ! Liefs, Suzanne |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Ik vind de titel goed, niet meteen de beste, maar Ok. Ik heb geen enkel beter voorstel. |
| reactie 5
|
|
|
BEdankt voor jullie reacties~!! ^^ @Suus, k zie wel wat je bedoelt, maar ik kijk er nog even naar of ik het verander. xx |
| Naar boven | |