Gedichten check: Proud2Bme!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Ik vecht wel door, Omdat ik weet dat het wél mogelijk is. Ik vecht wel door, Om te bereiken wat ik nu mis. Geen angst, verdriet of tranen, Ik wil niet meer zo bang zijn. Ik wil geluk, Een leven zonder zoveel pijn. Ik wil vrolijk zijn, lachen, Genieten van alle dingen die ik zie. En uiteindelijk wil ik kunnen zeggen: “I am Proud2Bme!†|
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Het lijkt een vervolg van het vorige gedicht. Hopen dat je die woorden snel zult uitspreken Groetjes wendy |
| reactie 2
|
|
|
Nee dat is het niet trouwens. Ik hoop het ook. Het is eigenlijk een gedicht voor de site Proud2Bme.nl, een site voor mensen met eetstoornissen. Maar die mensen daar zijn zo lief! En het is een hele goede site. En daarom gaan wij op school (door mij xx Katinka |
| reactie 3
|
|
|
Weet je.. ik weet niet hoe het voelt om een eetstoornis te hebben, heb ik gelukkig nooit gehad. Maar alle beperkingen die er zijn zijn nooit leuk. Je moet ermee leren leven of voor eens en altijd afscheid nemen, in jouw geval, van Ana. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Wel goed dat jij je inzet voor die site |
| reactie 4
|
|
|
Je moet blij zijn dat je het niet hebt! Echt, het is net alsof je door een hel gaat. Maar ik kan er wel weer uitkomen, gelukkig. Leven met een eetstoornis kan ik niet dus dan moet ik nu keihard vechten om van de anorexia af te komen. Het is mogelijk. |
| reactie 5
|
|
|
Als iets mogelijk is om er uit te komen is keihard knokken nodig ja, maar onmogelijk is het niet. |
| Naar boven | |