Stel je voor: Even voorstellen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Said-Online Berichten: 11 |
Goede dag - Salaam Alaikoem, Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Said Mondria , ben 59 jaar en woon in Hoogeveen. Ik ben een Nederlandse man die in 1992 zich heeft laten bekeren tot de Islaam. Ik heb veel respect voor alle andere geloven, want zij geloven in de zelfde Profeten dan de moslims, met dit verschil dat de Islaam ook Profeet Mohammed erkent. Mijn hobby is : Islamitische gedichten schrijven. Ik plaatst deze gedichten op internet, op ongeveer 30 sites, elke dag een nieuw gedicht. Ik zal ook hier deelnemen om elke dag een gedicht te schrijven in de categorie "Islamitische gedichten " Ik wens iedereen veel lees plezier en een gezegend leven toe. Salaam Alaikoem, Said. |
| reactie 1
|
|
|
Dorpsgek Berichten: 34 |
Welkom op de site, ik ben zelf geen fan van Islamitische gedichten. Ik geloof in geen enkel geloof. Ik ben er zelfs een beetje op tegen. |
| reactie 2
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Aha, een atheïst dus. Geloof je dan in de oerknal-theorie ofzo? Grtz |
| reactie 3
|
|
|
Hallo Dorpsgek, Ja iedereen is natuurlijk vrij om zijn leven zo in te delen zo als hij zelf wil, die vrije beschikking hebben wij allemaal gekregen. Maar het is niet verkeerd om toch eens een kijkje te nemen. Niet dat ik je wil bekeren of zo maar kan gewoon geen kwaad. Je komt mij trouwens ook tegen bij andere onderwerpen. Ik wens je toch heel veel lees plezier toe , het zij bij mijn gedichten of die van een ander. En niet alleen jou maar iedereen. Vriendelijke groetjes, Said. |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Welkom Said op de site, welkom op het forum! Ik wens je veel plezier toe en hoop nog eens iets van je te horen in andere topics. Roos |
| reactie 5
|
|
|
Goede middag Roos, Ja hoor kijk maar eens rond op de volgende topics Islamitische gedichten Natuur & seizoen gedichten Overige gedichten Overlijdens gedichten Vriendschaps gedichten Vrolijke gedichten IK plaats elke dag gedichten op verschillende topics , ik wens je heel veel lees plezier. Vriendelijke groetjes , Said. |
| reactie 6
|
|
|
Dorpsgek Berichten: 34 |
@Ichigo ik ben maar gestopt ergens in te geloven. Ik vind het wel goed zo. En volgens mij is dat de beste theorie. Wel heb ik alles van Charles Darwin gelezen. Ik vind mensen die geloven altijd maar een beetje grijpers na valse hoop. Sorry voor de botheid. |
| reactie 7
|
|
|
Hallo Dorpsgek, Oke , jou mening, Maar ik zie het niet als valse hoop , het geeft mij zoveel liefde die ik ook weer door kan geven aan andere mensen en niet alleen aan moslims maar aan iedereen. Het geeft mij ook heel veer rust in mijn leven die er voor zorgt dat ik overal mee te vreden ben en mij het inzicht geeft dat andere mensen dat niet hebben en ik ze daar in kan steunen. Botheid komt bij mij niet voor, waarom? als het ook met respect gezegt kan worden. Zo zie je het geloof heeft ook een werking in het maatschappelijke leven , om elkaar gewoon van dienst te zijn, en elkaar te kunnen respecteren en waar nodig is te geven. Het geloof geeft warmte aan iedereen. Vriendelijke groetjes, Said. |
| reactie 8
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Welkom op de site en t forum! Katinka |
| reactie 9
|
|
|
regie Berichten: 1 |
hallo, mag ik mij voorstellen. ik ben regie, ik heb een gedicht n.mKOM DICHTERBIJ.op 12-11-2009 geplzaats en nog steeds geen reactie,van 10001 gedichten.ik hoop hetheel gauw bericht van u te mogen ontvangen,herman read.......... |
| reactie 10
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Said, hartelijk welkom op deze site en forum ik respecteer elk geloof die ieder op zijn eigen manier mag beleven. Hartelijke groet droomster |
| reactie 11
|
|
|
Hallo Droomster,Katink en Regie, Dank jullie wel voor jullie welkoms woord. Ja droomster die mening kan ik met je delen , iedereen is vrij om te kiezen wat hij wil , ik respecteer dat ook. En Regie ik ga je gedicht opzoeken , moet even kijken waar hij staat, en ik zal zeker reageren. Voor jullie allemaal de vriendelijke groeten, Said. Hallo Regie, Nog even een bericht van mij er achter aan. Ik heb bij zoeken naar Kom dichterbij gezocht en kreeg een hele pagina van kom dichterbij gedichten maar niet de jouwe. Kan hem dus niet vinden, in welke categorie heb jij het geplaasts. Ik hoor het wel van je.. Vriendelijke groetjes, Said. |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Hej said! Eerst en vooral welkom. Wat en gedoe over dat je er voor uit komt islamiet te zijn Ik respecteer iedereen die respect heeft voor anderen. Dus mijn respect heb je al. Ik zal je gedichten eens lezen, maar ik kan niet beloven dat ik er iets van begrijp x horror duck |
| reactie 13
|
|
|
Hallo Duck, Dank voor je briefje. Kijk maar eens en ze zijn niet zo moeilijk te begrijpen hoor, En als je vragen hebt stel ze maar. Ik schrijf ook gewone gedichten hoor , kijk ook maar eens op de onderstaande topics Islamitische gedichten Natuur & seizoen gedichten Overige gedichten Overlijdens gedichten Vriendschaps gedichten Vrolijke gedichten En ander even op mijn naam klikken bij het gedicht dan krijg je alle gedichten . ook van de andere topics Vriendelijke groetjes, Said. |
| Naar boven | |