Gedichten check: Dichten is een verslaving voor mij
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
Dichten is een verslaving voor mij Wanneer er moeilijke tijden zijn Gebeurtenissen die ik verwerken moet Wanneer ik alleen ben met vragen en met pijn Dan doet de troost van het dichten mij goed Dichten werkt verslavend voor mij Wanneer ik iets kwijt moet grijp ik naar de pen Dan neem ik papier en mijn gevoel erbij En dan schrijf ik tot ik vergeet waar ik ben Stoppen met gedichten kan ik gewoonweg niet In deze tijden is het iets waar ik niet zonder kan leven Met de pen en het papier deel ik mijn vragen en verdriet Voor het dichten zou ik veel dingen op willen geven De pen betovert mij elke dag maar weer Ook het papier heeft voor mij een aantrekkingskracht Mijn gevoel moet ik uiten want het leven doet me zeer Op zo een moment beschrijf ik mijn gevoel in de donkerste nacht Ik beschrijf mijn gevoel na elke gebeurtenis die invloed op me heeft Dan trekt de pen mij gewoon naar zich toe Het is alsof mijn pen dan de dag opnieuw beleeft En dan schrijf ik ook al ben ik nog zo moe Want dichten is gewoon een verslaving voor mij Iets waarmee ik nooit meer stoppen zal Want het papier staat voor altijd aan mijn zij En de pen die vangt mij wanneer ik weer eens val --------------------------------------------- Mening? |
| Naar boven | |