Ideeën en suggesties: pijltje
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Is het misschien een idee om bovenaan een gedicht een pijltje te zetten zodat je kan verder bladeren naar het volgende gedicht? Want ik wil soms alle gedichten van iemand lezen en dan moet ik steeds eerst terug naar zijn profiel! Dit zou bv ook gemaakt kunnen worden bij de nieuwste gedichten, dat je dan door alle nieuwste gedichten kan bladeren, zonder steeds terug te moeten gaan. Misschien een idee? |
| reactie 1
|
|
|
Dorpsgek Berichten: 34 |
Goed idee! daar had ik ook al last van, ik lees ook op die manier. |
| reactie 2
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Dat is opzich een idee, maar als iemand op een gedicht is kunnen we niet bepalen wat het volgende gedicht is omdat we niet kunnen zien waar hij vandaan komt. Daar zou dan nog iets op bedacht moeten worden... |
| reactie 3
|
|
|
Dorpsgek Berichten: 34 |
Misschien geen knopje om door te drukken maar een lijst van de gedichten van de schrijver/schrijfster. Net als bij Youtube. Die hebben Gerelateerde videos en Meer van gebruiker. Het is maar een idee. |
| reactie 4
|
|
|
Daar was ik al wel naar aan het kijken, dat kan binnenkort wel eens toegevoegd worden. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Dat zou een heel handige en veel gebruikte optie kunnen worden! |
| reactie 6
|
|
|
Is hier al meer info over? Ik wil namelijk al mijn gedichten eens op word bij elkaar zetten en dit zou handiger zijn als ik maar op een pijltje of zoiets dergelijks hoefde te drukken ipv de hele tijd op 'vorige' |
| reactie 7
|
|
|
Hoi, Dit idee is ontzettend moeilijk voor ons. Het probleem zit in het bepalen van het gedicht dat komt als je op het pijltje klikt. Jij wilt graag het volgende gedicht van jezelf, maar andere mensen willen bijvoorbeeld gewoon het volgende gedicht uit die categorie. Om dat te bepalen zullen we nog iets moeten bedenken. Groeten, Matthijs |
| reactie 8
|
|
|
Hoi, ja ik snap wat jullie bedoelen. Hoop dat er iets op gevonden kan worden! Groetjes, Renée. |
| Naar boven | |
Reageren op: pijltje
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...