Gedichten check: Alleen... Wil graag meningen!:)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
mermaid Berichten: 1 |
Ik ben.. Ik ben maar iemand, ik ben iets. Wie ben ik.... Niemand. Stil, donker en verlaten... Gedachten als een sneltrein voorbij. Wie ben ik.. Ik ben eenzaam, alleen met mijn gedachten. Laat me met rust. Verzonken in verdriet.. zwevend over golven van angst.. Angst voor wat zal zijn, angst voor wat is.. Ik zal falen. Wie ben ik.. Ik ben alleen Help me... Ik ben.. Ik ben iemand, ik ben hier.. Wie ben ik.. Ik ben speciaal.. Warm, zonnig, en blij Dansend op de klanken van vreugde. Wie ben ik.. Ik ben vrij.. Zingend op de melodie van Liefde.. Gevuld met kracht, kracht om te strijden. Ik kom er wel.. Ik kan het.. Wie ben ik.. Ik ben sterk.. Wie ben ik.. Ik ben Alleen.. Wie ben ik, ik ben Carolien.. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 9 |
Hmm, luitser dit wordt geen afkrakende kritiek maar meer opbóuwende, kijk : Ik denk niet echt dat het poeistisch genoeg is, om een gedÃcht te zijn ,het lijkt een beetje op een verhaaltje, als dit maar een van je eerste gedichten is, bijv. je 5e ofzo? dan is dat niet zo erg, maar probeer de juister woorden te vinden. (Jaja sorry lang zeik verhaal, als je niet van lezen houd moet je niet bij mij zijn x'D) ik hou persoonlijk ook niet zo van de herhaling 'wie ben ik' Die zin 'Dansen op de klanken van vreugde' vind ik wel heel mooi, maar naar mijn idee is alles een beetje 'bij elkaar gezet' sorry ! Maarreuh, trek het je niet aan -er zitten immers ook hle mooie zinnen tussen-, je kan het allemaal leren veel plezier met het verdere dichten,, en veel liefs -Irini. |
| reactie 2
|
|
|
Dorpsgek Berichten: 34 |
Beste sometimes- Dit wordt geen afkrakende kritiek, maar meer opbouwende: Je kunt niet tegen een dichter(es) zeggen dat zijn/haar gedicht niet poëtisch genoeg is, poëzie is namelijk nauwelijks af te bakenen. Iedere dichter(es) heeft zijn/haar eigen betekenis met zijn/haar gedichten. Je kunt het een schrijver/schrijftster van een gedicht dus nooit kwalijk nemen als het in jou belevenis niet klopt. Ik snap wat jij aan mermaid uit wil leggen maar kies alsjeblieft je woorden iets zorgvuldiger. Een dichter(es) vertellen dat zijn/haar gedicht niet poëtisch genoeg is, is in mijn ogen misplaatste opbouwende kritiek. Dit is in ieder geval mijn beleving over dit onderwerp. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 9 |
okee sorrysorry,, dat was alleen maar mijn mening, en die vroeg ze, maar indd, iedere dichter(es) heeft zijn/haar betekenis met schrijven, daar heb je ook wel gelijk in hoor. |
| reactie 4
|
|
|
Dorpsgek Berichten: 34 |
Bedankt, het was geen belediging maar een advies. ;-) |
| Naar boven | |