1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: gedicht van de maand?

1
datum 01-11-09 19:44
startpost
triestesse
Ik vind dat een topgedicht zou moeten beoordeeld worden êr jaar en niet op een termijn van 2 jaar en langer. Hoe langer je met een gedicht op de site staat hoe meer kans je hebt om een topgedicht te hebben. Ook kijkt men vlugger naar een gedicht die vooraan staat dan een gedicht die midden in staat. Kan men niet aan de profielen toevoegen gedichten van de maand? dat zoude de laatste gedichten ook eens meer gelezen worden en kans krijgen om een ster te krijgen of een beoordeling. Groetjes, trieste
datum 02-11-09 20:49
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Lijkt mij een topidee!!,,
mijn stem (euh, stem? zalwel x''D ) heb je,,

xliefs,, -Irini,
datum 21-11-09 09:54
reactie 2
yvonne56
de mijnen ook ik vind het een geweldig leuk idee
mijn sten heb je XD
datum 25-11-09 20:21
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Goed idee, lees mijn topic'dichter van de week".
Ik bedoel hetzelfde.

Besto ( Matthijs) : wat betreft nieuwste gedichten, dat is volgens mij alleen voor leden beschikbaar.
Misschien een mogelijkheid om dat ook open te zetten voor de bezoekers?

Groetjes Wendy
datum 25-11-09 21:16
reactie 4
besto
Dat is inderdaad ook de bedoeling, wil er nog enkele wijzigingen bij doen. Zal ik morgen direct naar kijken. Zodat je ook per categorie de nieuwste gedichten kunt bekijken. Wil nog even bekijken hoe ik het op de voorpagina wil zetten, maar dat komt wel goed!

Ps: De nieuwste optie al gezien? Gedichten kunnen nu makkelijk worden afgedrukt. Klik op het printertje bij een gedicht!
datum 25-11-09 22:50
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Goed bezig Matthijs

Volgens mij kan je nooit iedereen tevreden stellen met een aantal aanpassingen op de site.
Maar goed dat is met alles..

Ik ben wel tevreden.

Nog een klein vraagje:
Je eigen gedichtenbundel maken, hoe staat het ermee?

Bedankt!!

Groetjes Wendy
datum 25-11-09 23:08
reactie 6
besto
Die gedichtenbundels maken is door wat andere zaken even gezakt op het lijstje van prioriteiten, wil dat wel graag afmaken maar moet nog veel dingen uitwerken over hoe jullie bepaalde dingen kunnen kiezen aan de bundel.

Daar gaat denk ik nog wel even wat tijd overheen... Hoop dat we het klaar hebben tegen de tijd dat het Valentijn is, dat is dus nog wel even weg helaas. Maar misschien gaat het wel een stuk sneller!
datum 25-11-09 23:14
reactie 7
Verwijderde gebruiker
Doe wat je moet doen.

Tot die tijd kunnen mensen nu zelf sneller gedichten uitprinten, en even een eigen bundel maken.

Ze zeggen weleens: goed werk heeft tijd nodig..

Groetjes Wendy
datum 27-11-09 16:33
reactie 8
besto
Voorpagina is iets aangepast, en bij een gedichtencategorie kun je nu ook sorteren op Datum. Hoop dat alles goed werkt zo
datum 25-12-09 20:05
reactie 9
anonieme-girl
goed idee van jou ik vind het namelijk ook niet leuk als mijn gedicht niet bovenaan staat want dan leest niemand hem ik hoop dat ze het op de site zetten en dat we dan allemaal mogen stemmen op het gedicht van de maand!

kuszies van .....
Naar boven

1

Reageren op: gedicht van de maand?

Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...