Gedichten check: 2 gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Verlangens De nostalgie is niet meer wat het was Terugverlangend naar een nep verleden Het verleden dat nooit bestaan heeft En veranderlijk zoals het hectische heden Die nostalgie getuigt van mijn onzekerheid Verkeerde keuzes, onomkeerbaar Goede keuzes, onopmerkbaar Mijn hoofd perfectionistisch, doordrenkt van spijt Verslagen en gebroken door de realiteit Nooit door iemand gedroogd Gevangen in het pad van de eindeloze tijd Nooit door iemand gemoogd Niet wetend hoe het was Niet willen zien hoe het is, of zal zijn Stilstaan en stilletjes doodgaan Verlost worden van een niet te voelen pijn Levenloos Het bloed valt uit mijn oog Valt geruisloos op het witte papier Geen spetters, niets, dan wit en rood De deur op een kleine kier Lucht tocht naar binnen, zonder doel Gaat heen en weer terug Neemt het stof op het papier mee En slaakt een diepe zucht Ik blijf zitten, doodstil Levenskracht geroofd Starend zonder blik Het vuur is gedoofd Ik weet, niet een paar van mijn beste gedichten, maar ik heb nauwelijks inspiratie meer... Mening? |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Ichigo je inspiratie is zo slecht nog niet hoor. 2 mooie gedichten. groetjes droomster |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Ichigo: Het gedicht verlangens vind ik lekker lezen, je gebruikt sterke woorden. Bij het lezen ervan blijft mijn aandacht erbij.. = een goed teken Levenloos is niet slecht maar vind ik kort. Ik bedoel de tekst is goed alleen met wat meer rek hier en daar leest het , voor mij, beter weg. Groetjes Wendy |
| Naar boven | |