Gedichten check: De zon, mijn vriend
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
De zon, Ooit mijn beste vriend, Nu al zo lang niet gezien. Wolken, Een onweerswolk boven mijn leven, Geen idee waar de zon is gebleven. De nacht, Het licht dat verdwijnt, Zelfs de maan, die niet meer schijnt. Verandering, Ik pluk de sterren als de dag, Op mijn gezicht een gemeende lach. De zon, Jij kunt de wolken bij mij weghalen, En nu eens kijken wie het langst kan stralen. Met de vrolijke zon in mijn hart, Begin ik nu aan een nieuwe start. Het stralen, dit is pas het begin, En ik beloof je dat Ik win! Mening?? |
| reactie 1
|
|
|
Dorpsgek Berichten: 34 |
Ik hou persoonlijk niet zo van gedichten die rijmen. Wel vind ik "Ik pluk de sterren als de dag" goed gevonden! |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Katinka Als het goed is slaan de meeste gedichten op jezelf Dus.. gaat het beter met je. Leuk gedicht. Groetjes Wendy |
| reactie 3
|
|
|
@ Dorpsgek: Dat is jouw mening, ik schrijf zowel rijmende als niet - rijmende gedichten.. @ Wendy: Nee zo is het dat ik wil dat het gaat. Komt nog wel.. x Katinka |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Er al over schrijven en nadenken is al een begin... Positief blijven en volhouden dan komt het wel goed Katinka Groetjes Wendy |
| reactie 5
|
|
|
Ik hoop dat het goed komt..mijn vriend heeft het vandaag na ruim 11 maanden uitgemaakt dus ja.. xx |
| reactie 6
|
|
|
Dorpsgek Berichten: 34 |
Bedankt voor het respecteren van mijn mening, het is absoluut geen belediging. Ik vind hem wel mooi hoor. Balen van je vriend, elf maanden is lang, mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom het uit is gegaan? |
| Naar boven | |