Stel je voor: Voorstelling
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Dorpsgek Berichten: 34 |
Ik ben een jongen van 17 jaar oud. Heb tijdens mijn basis/middelbare school waarschijnlijk van een record aantal mensen het leven zuur gemaakt. Ben zelf geen goede dichter, Ik lees ze liever zelf maar als ik dicht snapt niemand de essentie dus heeft het niet zoveel zin om ze te delen. Ik ben in de laatste jaren het verschil tussen goed en kwaad kwijtgeraakt. Ik beledig zonder dat ik het weet. Ik heb iets te veel "vrienden". En alle mensen die ik in mijn leven bewonder hebben een zeer begrijpelijke hekel aan mij. Bedankt voor het lezen en ik betwijfel of het educatief was. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj Welkom op deze site! al ben je er achter gekomen dat je anderen het levenzuur maakt. op deze site is iedereen gelijk! oke?? en as je wilt leren dichten.... dan kan dat hier, d.m.v je gedichten op het forum te plaatsen. Je hoort er bij! Groetjes Gerline |
| reactie 2
|
|
|
Ik kan wel dichten ik deel ze alleen liever niet, Ik lees veel liever gedichten. Bedankt voor je reactie. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
Hej Oke, is goed howr, ik anders wel graag wat van je!! Grjs Gerline |
| reactie 4
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
dorpsgek, hoe kom je op zo'n naam joh, Je hoeft echt geen lage dunk van jezelf te hebben ik heb namelijk 2 mooie gedichten van je gelezen ''Het licht aan het eind van de tunnel ''en ''Rekenen'' op jou site. groetjes droomster |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hallo Dorpsgek, Welkom op de site, daarmee welkom op het forum. We kunnen handjeschudden op het gebied van dichten - ook veel mensen snappen mijn gedichten niet of kunnen ze niet waarderen. De kunst is om je er niet zo druk om te maken. Je bent intelligent, dan kun je me vast ook wel uitleggen waarom de mensenwaar jij bewondering voor hebt een zeer begrijpelijke hekel aan je hebben? |
| reactie 6
|
|
|
De mensen waar ik bewondering voor heb zijn alternatieve mensen. Alternatieve mensen zijn vaak open, ik ben gesloten. Bijvoorbeeld op gebied van kleding: Alternatieve mensen dragen wat ze willen, waar ze zich goed in voelen. Ik loop eigenlijk altijd in pak in verband met mijn opleiding. Op die manier kom ik al zelden aan de praat met alternative mensen. Ook qua houding, alternative mensen hebben altijd een open houding. Ik ben gesloten, eigenlijk nooit vriendelijk. Mijn vrienden zijn ook vooral jongens die alles behalve alternatief zijn. Het zijn vooral wat iedereen in deze tijd "Mooiboys" noemt, Macho's. Als ik uit ga met mijn vrienden kijken alternatieve mensen ons altijd rot aan, begrijpelijk. Wij zijn alles wat zij niet willen zijn. |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik ben er van overtuigd dat een mens alle keuzes zeer bewust maakt. Als jij valt onder het prototype 'mooiboy' of 'macho', zal dat ook helemaal bij jezelf liggen. Wanneer jij je er daar niet 'prettig' bij voelt, en een 'voorbeeld' ziet in alternatieve mensen, zal de keuze ook bij jezelf liggen om te blijven wie je bent. Ik ben geen psycholoog, maar je verhaal is een beetje apart. Als jij niet tevreden bent met wie je bent en wilt zijn zoals zij zijn, zul je moeten veranderen. En alleen jij kan jezelf veranderen. |
| reactie 8
|
|
|
Ik maak mijn keuzes inderdaad zeer bewust. Maar ik heb niet gezegd dat ik zelf een "Mooiboy", "macho" ben. Ik had het over mijn vrienden. Ook neem ik alternatieve mensen niet als voorbeeld. Ik heb bewondering voor alternatieve mensen, daar blijft het bij. Ik zou zelf nooit op die manier door het leven kunnen/willen gaan. De keuzes van mijn ouders hebben er voor gezorgt dat mijn thuissituatie gereformeerd was. Op die manier kunnen ook keuzes voor jou gemaakt worden. Natuurlijk kun je later keuzes maken die de keuzes van een ander veranderen, waardoor het weer jou keus wordt. Maar door mijn gereformeerde opvoeding heb ik nooit de drang gehad om de keus te maken om alternatief te worden/zijn. En misschien is dat zelfs een keuze. Het komt er op neer dat ik je gelijk geef op het feit dat je jezelf alleen kan veranderen. Alleen zijn er wel keuzes van andere mensen, die jou keus kunnen veranderen/beinvloeden. |
| reactie 9
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Op broze vleugels. Vliegen in de ban van hokjes doos vastgeschroeft. Wie ben jij, hoe ben ik lichaam verbannen in een ijzere pak zo zal het zijn leef, maar zelden met gemak. Vlieg onrustig eigen koers, hoewel op andere vleugels soms wat jaloers! m.v.g. droomster |
| reactie 10
|
|
|
LilyLoena Berichten: 15 |
Wat jullie hier vertellen is echt wel boven mijn niveau Ik kan van mezelf zeggen dat ik best intelligent ben maar waar jullie over spreken,das voor mij nogal diep & hard nadenken. Mss omdat ik ook nog maar 13 ben. Mr Dorpsgek, love and enjoy ! Lily <3 |
| Naar boven | |