Gedichten check: Opgeven..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Doodmoe, kapot, door het moeilijke gevecht, door alles.. Het liefst zou ik slapen, pas weer wakker worden, als alles voorbij is. Maar hoe fijn het ook klinkt, ik weet dat opgeven geen optie meer is. Mening |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejjj wat een mooie oplossing, in een verdrietige situatie!!! maar jij komt er vast wel Katinka! geloof het egt!!!kom op he?!! liefs Gerline |
| reactie 2
|
|
|
Dank je wel! Ik hoop het, ik blijf vechten! x |
| reactie 3
|
|
|
Katharina Berichten: 5 |
20-09-09, Lieve lotte, 3 maanden verder..sorry! Jij kon me een tijd geleden helpen dus misschien nu ook weer.. Waar komt die pijn toch vandaan, het wordt steeds heftiger en ik kan het niet meer stoppen! (...), ja hij is er nog..ik hou van hem. Maar op dit moment zou ik het liefst een overdosis aan medicijnen willen nemen iets wat me voor een tijd zou kunnen verdoven. Waarom ik het liefste slapen wil? Omdat ik dan mijn pijn niet voel..en ik dan weer wakker kan worden en blij kan zijn met wat ik heb omdat mijn leven 10 keer beter is dan die nachtmerrie waaruit ik net ontwaak. Toch wel een toeval! Mooi geschreven meid! |
| reactie 4
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Hey meis Erg mooi geschreven. Je kan het ik weet het zeker. Op een dag komt het allemaal goed ! Ik zal ervoor je zijn ...ik beloof het xxx |
| reactie 5
|
|
|
@ Katharina, Heftig wat jij schrijft..en toevallig ja.. @ Miek: Dank je, ik vecht ook wel hoe, hoe graag ik ook alles op zou willen geven. Ben er ook voor jou. xx |
| reactie 6
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
Katinka jwz, je hebt me nummer(L) |
| Naar boven | |