1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: Dichter van de week

1
datum 18-10-09 15:29
startpost
Verwijderde gebruiker
Ik heb een ideetje:
Het lijkt mij leuk om elke week een dichter op de gedichten home te zetten.
Gewoon elke week willekeurig gekozen door 1001 gedichten.
Ik lees wel eens gedichten van dichters die redelijk wat posten maar door de toename van gedichten steeds buiten "nieuwe gedichten'vallen. Vind ik zonde want een lezer leest vaak de gedichten home of de eerste pagina van een categorie.

Gewoon een top5 van de betreffende dichter bijvoorbeeld.

Wat vinden jullie?

Groetjes Wendy
datum 18-10-09 16:37
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Ik vind het een leuk idee! Het klopt inderdaad ook dat vele dichters over het hoofd worden gezien.

Misschien is het ook leuk om een keer een dichtwedstrijd op de site te houden? Er kan een thema worden afgesproken waar iedereen zich aan moet houden bijv.
En dat bijvoorbeeld iedereen één gedicht kan opsturen tot een sluitingsdatum, en dat dan alle gedichten gepubliceerd worden zodat leden kunnen stemmen?

./ideetje.
datum 19-10-09 11:53
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Hallo Besto wat kan jij hiermee?!

Groetjes Wendy
datum 19-10-09 12:00
reactie 3
besto
Hoi,

Had dit topic even gemist nog, een gedichten wedstrijd is wel een leuk idee. Misschien met een paar leuke prijzen, zal het eens overleggen. Kom ik nog even op terug.

De leden-home wil ik eigenlijk compleet opnieuw inrichten, wat er nu op staat is allemaal niet heel bijzonder, denk dat ik de gedichten-statistieken wat ga uitbreiden en verbeteren en nog wat andere dingen. Maar dit komt pas na de gedichtenbundels maken Die gedichtenwedstrijd ook denk ik, al hebben we die al eens gehad met Valentijn kan ik me herinneren...

Groeten,

Matthijs
datum 19-10-09 12:11
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Dank je Matthijs.

Maar ik bedoel ook de gedichten home, wat bezoekers van de site zien.
Gewoon elke week een dichter aanbevelen. Je kan ook even teruglezen wat ik bedoel.

Sommige leden posten niet veel en die gedichten schieten vaak te snel van de lijst nieuwste gedichten af.

Groetjes Wendy
datum 19-10-09 13:22
reactie 5
besto
Ah, die bedoel je, dat zou eventueel ook kunnen. Misschien ga ik die pagina ook nog wel vernieuwen, voor de mensen die de nieuwste gedichten willen bekijken is deze pagina ook al verbeterd: www.1001gedichten.nl/maand/10/2009/

Die pagina zal binnenkort ook openbaar worden via de voorpagina, zodat iedereen daarin kan bladeren.
datum 19-10-09 18:09
reactie 6
Verwijderde gebruiker
Ik wacht die vernieuwde pagina af Matthijs.

Komt er dan ook zoiets als een dichter van de week? Lijkt mij wel leuk

Groetjes Wendy
datum 10-01-11 18:11
reactie 7
MirandadelaParra
Ja dat is inderdaad wel leuk. En misschien dat ieder half jaar een gedichtenbundel uit wordt gegeven met een of twee van de gedichten van de dichter van de week. Van elke maand bijvoorbeeld. zodat je dan 48 gedichten hebt. Kan ook elk jaar.
datum 17-04-11 23:19
reactie 8
linnyyyy
dichter van de week lijkt mij ook wel leuk..
en een gedichtenwedstrijd idd ook..
Naar boven

1

Reageren op: Dichter van de week

Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...