Vragen over de site: reklame boven gedicht!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
droomster Berichten: 338 |
beste admin,ik heb gezien dat reklame nu boven gedichten staan. Sorry, maar ik vindt het erg lelijk en doet afbreuk aan de gedichten waarom niet onder het gedicht , het gedicht is toch belangrijker als reklame, nu vind ik het andersom erg jammer en dit maakt de site zo beslist niet mooier! vriendelijke groet droomster |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ja dat vind ik ook niet mooi, het lijkt nu alsof de reclame belangrijker is. Zonde! |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Besto: zouden we er dan niets creatiefs aan kunnen doen? Want reclame verwijderen/ verplaatsen wat er al staat is gewoon niet zo makkelijk dus... Iets wat het gedicht wat meer in de picture van de pagina brengt. Ik zou zo één-twee-drie niets weten.. misschien een dikke zwarte rand om het veld van het gedicht heen..?! Iemand anders nog een idee? Groetjes Wendy |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Jaa, dat je een kader om het gedicht kan doen ofzo? Of de reclame weer eronder zetten, dan valt het minder op! xx |
| reactie 4
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Sorry voor het ongemak, we zijn de laatste dagen even wat nieuwe mogelijkheden aan het uittesten. Aan de hand van die resultaten gaan we kijken of we er wel iets aan veranderen of het weer op de oude manier terugzetten. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Besto: dit is beter! Alle gedichten komen weer op de voorgrond, geen drukke reclame overal.. alleen aan de zijkant nog reclame, dat kan nog wel. Gewoon weer rust op de pagina's ... HEERLIJK.. genieten van een gedicht.. Wendy |
| reactie 6
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hoi Wendy, Heb toch nog wat dingen aangepast, ook als je niet ingelogd bent staat er overal bovenaan reclame, maar deze is denk ik veel minder storend als die andere. Ook is het andere blok weer teruggeplaatst. Het liefst zou ik alles van de hele website afgooien, maar er zijn ook rekeningen die betaald moeten worden. We zijn ook veel nieuwe dingen aan het uitproberen de laatste weken om te zien wat het beste bevalt. Zal jullie hier wel op de hoogte houden. |
| reactie 7
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Ik vind die reclame best irritant , Maar ja hopen dat het snel goed komt! Gr Shannen |
| Naar boven | |