Gedichten check: Beneden
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Mijn hele leven lang liep ik met mijn hoofd naar beneden. De zon was slechts een vijand die mijn gedachtes probeerde te verbranden. De grond was mijn beste vriend, hij ving al mijn tranen op. Maar nu voel ik vingers onder mijn kin die mijn hoofd zachtjes optakelen. Ik kijk omhoog en de zon droogt mijn tranen. Ik kijk in jouw ogen en alles verandert. weer een andere stijl dan ik normaal schrijf, wat vinden jullie ervan? misschien tips? x |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Het maakt niet uit in welke stijl jij schrijft jouw gedichten zijn hoe dan ook PRACHTIG Echt super goed gedaan! !! Ga zo door meid xxx |
| reactie 2
|
|
|
Wat vind je mooier, hoe ik normaal schrijf of deze stijl? Groetjes, Renée. |
| reactie 3
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
hoi rene ik vind hem heel mooi! Het lijkt erop dat Roosjee velen onder ons inspireert |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hoi Rene, Je gedicht is mooi geschreven, mooier dan je anderen ook. Wel wil ik je meegeven dat je iets consequenter moet opletten waar je je zinnen gaat afbreken. Zo geef je: Mijn hele leven lang liep ik met mijn hoofd naar beneden een hele andere betekenis dan Mijn hele leven lang liep ik met mijn hoofd naar beneden. Een dúbbele betekenis! Zie je? Dat mis ik eigenlijk bij al je strofes. De inhoud van je gedicht vind ik dus mooi, maar je opmaak nog niet helemaal, snap je? Overigens hoef je het niet te doen zoals ik bedoel, maar daarmee ga je wel meer richting de poezie ipv een 'gedicht'. @ Annika; inspireer ik vele onder ons? :O Liefs, Roos |
| reactie 5
|
|
|
Hoii Roos, Bedankt voor je tip! Ik zie het inderdaad. Ik zal er voortaan op letten Liefs, xRenée. |
| reactie 6
|
|
|
Het hoeft niet! Je mag schrijven zoals je het zelf mooi vindt. Maar jij vraagt hier om een mening, en ik zie dat je ook anders kunt schrijven, nóg beter kunt schrijven. Met je zinnen anders afbreken krijg je meer woordspelingen en kun je een gedicht veel meer diepte, sfeer of gevoel geven zodat de lezer wordt meegesleept! Daarnaast wil ik nog wel even zeggen dat ik ook maar 17 ben en verder totaal geen verstand van poezie oid heb, maar alleen maar meegeef hoe het volgens mijn idee het mooiste wordt. ;-) Liefs, Roos |
| reactie 7
|
|
|
Ja dat snap ik haha, maar ookal ben je pas 17, ik vind jouw gedichten echt super mooi, ieder keer weer. Dus ik waardeer jouw mening+tips en zal er ook wat proberen mee te doen Bedankt! xx |
| reactie 8
|
|
|
Het is altijd fijn als mensen mijn mening waarderen, maar ze zitten er ook tussen die het anders opvatten, vandaar dat ik het even toelichtte. ;-) |
| reactie 9
|
|
|
Ik heb het gedicht iets aangepast: Beneden Mijn hele leven lang liep ik met mijn hoofd naar beneden. De zon was slechts een vijand die mijn gedachtes probeerde te verbranden. De grond was mijn beste vriend, hij ving al mijn tranen op. Maar nu voel ik vingers onder mijn kin die mijn hoofd zachtjes optakelen. Ik kijk omhoog en de zon droogt mijn tranen. Ik kijk in jouw ogen en alles verandert. Zijn de zinnen zo beter afgebroken? XRenée. |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 26 |
Heel mooi gedicht (: En ja, ik vind het zo wel fijner lezen! xx |
| reactie 11
|
|
|
Bedankt voor je reactie!! Xx |