1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Even voorstellen

1
datum 06-10-09 17:41
startpost
Verwijderde gebruiker
Hallo!

Ik ben al even lid van 1001gedichten.nl.
Maar ik moet mezelf toch maar even voorstellen haha,
Ik ben adreana, ik ben 15 jaar oud.
Ik schrijf al gedichten vanaf mijn 9de.
Helaas ben ik alle oude gedichten kwijtgeraakt, stonden op papier en niet op de pc.
Ik schrijf over van alles, maar het meeste over liefde en verdriet. Het hangt er meestal vanaf hoe ik me voel.
Positieve kritiek is natuurlijk altijd welkom!

groetjes!
datum 13-10-09 19:40
reactie 1
connydj
Hallo,
ik ben connydj, en ik ben het omgedraaide van xAdreana, nl. 51 jaar, ik ben nu ruim een jaar bij 1001 gedichten, vindt het heerlijk om wat
te rijmen, soms gewoon iets verzinnen, soms over iets wat je aanspreekt of gewoon iets wat je in het dagelijkse leven meemaakt.
Ik vind het heel leuk dat er veel jonge mensen zijn die de mooiste gedichten maken, maar wat mij wel opvalt is dat er heel veel gedic hten bij staan over een intens verdriet. Mochten dit gedichten zijn over dingen die echt in jullie leven voorkomen, dan ben ik blij dat jullie er in ieder geval over kunnen schrijven, en degene die ze gewoon mooi vinden, dat vind ik ook, soms gewoon mooi, jongens ga door, ik doe het ook, al is het soms niet zo goed, en de andere keer iets beter.
Naar boven

1

Reageren op: Even voorstellen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.