Gedichten check: ongeluk met de bus meegemaakt
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Ik keek uit het raam, Ik zag al dit voelt heel slecht aan, Ik zag de bus van de weg af gaan. Ik wou nog zeggen dat: Hij aan de kant moest gaan, Ik zag iedereen gillen voor me ogen, Ik kon dit niet geloven. We reden zo de sloot in. Ik kon er niet meer op in gaan. Ik voelde me misselijk en draairig. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik smste me moeder: Ik kon toen even niks zeggen, Nu kan ik alles weer op een rijtje vertellen. Ik heb verdriet dat niemand ziet, Ik hou het voor mezelf ik kan het niet, Ik wil het niet. Ik heb nu gewoon evetjes verdriet, Ik hoop dat je me snapt, Ik hoop dat je me begrijpt, Ik hoop dat je snapt dat dit moeilijk is voor mij, En ik er nu even met mijn: Gedachten er niet bij kan zijn. (echt gebeurd vanmiddag nog) Xxx |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Wow Shannen wat erg... Ik weet niet heel veel anders te zeggen, iig sterkte! x Katinka |
| reactie 2
|
|
|
Heay Ja zekers erg Bedankt voor je reactie Xxx |
| reactie 3
|
|
|
Graag gedaan. Wat was er gebeurt dan?:O xx |
| reactie 4
|
|
|
Ja een lang verhaal, Ik zag dat de bus de tractor wou ontwijken maar ik dacht eerst dat we op zo een grind pad reden maar ineens sloegen de ramen in en reden we zo in de sloot. Ik wou opstaan maar dat lukte niet meer ik was zo duizelig en misselijk dat ik weer ging zitten even later ging het wel weer ik heb de foto's naar jou mail gestuurd Xxx |
| reactie 5
|
|
|
Ja ik heb het gezien... Heftig. Sterkte ermee! x |
| reactie 6
|
|
|
Oh hebj ze al bekeken. Ja bedankt ik zit er echt mee in me hoofd ik hoorde iedereen zo hard gillen mensen Xxx |
| reactie 7
|
|
|
Ja maar het waren niet hele leuke beelden dus heb er niet zo super lang en intensief naar gekeken na vandaag.. ik denk aan je. x Katinka ps. heb trouwens een nieuw gedichtje geplaatst |
| reactie 8
|
|
|
Nee idd best naar om te zien vond ik zelf dan bedankt dat je aan me denkt Die had ik gezien ja erg mooi |
| reactie 9
|
|
|
Ja en ik heb een zware dag gehad vandaag dus vandaar dat ik niet zo precies heb gekeken Ik dacht, miss is dat gedicht van mij ff wat afleiding xx |
| reactie 10
|
|
|
Ja idd gedichten schrijven helpt echt bij alles ej dat merk je echt wel |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj wat erg Shannen waren er veel mensen gewond! heel veel sterkte de komende tijd xxx |
| reactie 12
|
|
|
Heay, Nee dat niet gelukkig maar ik heb de foto's naar jou gestuurd Xxx |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
ja ik heb ze ff snel gezien jah tis vreselijk je bent bijna nergens echt veilig zo he?? ik hoop dat je er een beetje over heen kunt komen. liefs Gerline |
| reactie 14
|
|
|
Ja ik baal er enrom van Ik krijg steeds de beelden terug echt irritant gewoon Xxx |
| Naar boven | |