Gedichten check: Hemelvuur
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hemelvuur Van blauw naar grijs, Van warm naar koud, Van zon naar regen Zo wisselvallig.. De zon scheen toen Nu moet ik het met hemelvuur doen De storm komt op Felle flitsen, harde windvlagen De kracht is op zijn top, De natuur lijkt zich te misdragen.. Toch blijf ik gefascineerd kijken.. Hoe mooie flitsen naar de aarde reiken Een spel .. door het licht gebroken, Het weer verrast mij en stiekem ben ik stilletjes in mijn deken weggekropen ----------------------------------------------- ............................................... |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Fijn om te lezen, goed gedaan. Liefs, Roos |
| reactie 2
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Wendy erg mooi. Vooral de titel vind ik erg mooi! Je schrijft een beetje in de stijl van Roosjee |
| reactie 3
|
|
|
Ik lees alweer mijn naam! Wat is dat toch met al deze forumers? |
| reactie 4
|
|
|
@ Annika, tja ikvind hemelvuur beter klinken dan onweer. Ik probeer creatief te zijn @ Roos, bedankt. Het leest ook lekker als de woorden mooi mee gaan. En eh.. jouw naam is gewoon onmisbaar geworden hier op het forum. Gedichten keuren & schrijven, verhalen schrijven en als je naam valt is het positief Groetjes Wendy |
| reactie 5
|
|
|
Woorden op elkaar laten aansluiten is inderdaad een van de 'kunsten' van een dichter. En je hebt gelijk, ik ben hier redelijk actief dus het zal wel opvallen. ;-) Al moet ik zeggen dat mijn naam niet altijd positief valt hoor... Liefs, Roos |
| reactie 6
|
|
|
Er is altijd wel iemand die tegen is Roos, die mensen heb je ook.. Gewoon geen aandacht aan besteden Het positieve bewaren en het negatieve negeren. ( soms leer je van iets negatiefs, dan kan je het altijd daarna deleten) Ik ben positief over jou: Je zet je in voor 1001 gedichten, geeft adviezen en je bent gewoon eerlijk over je oordeel. Groetjes Wendy |
| reactie 7
|
|
|
Ach Wendy, ik ben blij dat je dat kunt waarderen, meer dan ik blijken laat. |
| reactie 8
|
|
|
glenovic Berichten: 100 |
ik vind het een erg mooi gedicht voor al de speling met de natuur |
| reactie 9
|
|
|
@ Roos: Je kan nooit iedereen tevreden stellen, jij bent gewoon jezelf. Als mensen daar moeite mee hebben tja.. pech voor hun @ Glenovic: Bedankt voor het compliment groetjes Wendy |
| Naar boven | |