Gedichten check: gedicht
|
startpost
|
|
|---|---|
|
glenovic Berichten: 100 |
hier tussen de mooiste bomen. alleen in het koude gras. zit ik te denken over wat gaat komen. en te denken over wat ooit was. maar ik zit hier tegen een oude boom. en ik voel me zo alleen. de tijd gaat voorbij maar voor mij heel sloom. alleen die warme gedachte aan jou houdt mij op de been. toen wij elkaar voor het eerst zagen. speelde duizenden dingen door ons hoofd. het waren duizenden vragen. maar wij wisten: dit is de gene die in mij gelooft. want wij zijn los van elkaar twee verschillende zielen. maar samen zijn wij één. vanaf dat moment toen wij voor elkaar vielen. wisten wij, wij zijn nooit meer alleen al sinds het moment dat wij elkaar voor het eerst zagen. dachten wij, dit is de ware. wij beloofden bij elkaar te blijven tot het eind der dagen. want onze liefde is echt zonder maren. maar het mocht allemaal niet baten. de liefde is gewoon niet voor iedereen. want hoeveel we ook praten. jij bent weg en ik ben alleen. we hadden ooit mooie tijden. en waren we gelukkig en blij. maar de laatste tijd was het meer lijden. en bestaat er niet meer een wij. wat vinden jullie er van? |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Wauw glenovic. Super mooi ... echt goed gedaan ! ga zoo door xxx |
| reactie 2
|
|
|
glenovic Berichten: 100 |
bedankt! |