Gedichten check: Te veel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Ik hou zo veel van jou dat het pijn doet Ik hou zo veel van jou dat mijn hart bloedt Jij geeft mij een gevoel dat op mij drukt En onder dat gevoel ga ik gebukt Als jij me aankijkt met jou stralende lach Weet je niet wat je met allemaal me doet Mijn maag raakt helemaal van slag En een droevig gevoel komt mij tegemoet Ik durf niet in jouw ogen te kijken Ik durf niet naar jouw hand te reiken Ik durf jou naam niet te zeggen Op de manier hoe ik het wil Ik wil zo graag zeggen dat ik van je hou Maar ik blijf helaas doodstil Zoveel liefde voor jou, altijd maar verzwegen Ik durf niets te zeggen, ik ben veel te verlegen En ik haat mijzelf en mijn angst zo erg Ik snap gewoon niet waarom ik mijn liefde verberg Ik ben bang dat je nee zegt, maar waarom? Ik wil dit niet, het is zo ontzettend stom! Heb niet zoveel inspiratie de laatste tijd, vandaar dat dit gedicht niet zo geweldig is, maarja. Mening? |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ik vind het opzich een mooi gedicht. maar jij kan idd beter Ik hoop dat je snel weer inspiratie krijgt! Wel doorgaan met dichten hoor want je bent harstikke goed xxx |
| reactie 2
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Dankje, zal ik doen. ltr |
| Naar boven | |