Ideeën en suggesties: Gedichten Kopiëren
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik heb nu al een aantal keer gemerkt dat iedereen gedichten gewoon kan kopiëren en op zijn/haar eigen profiel kan zetten. Zou hier iets aan gedaan kunnen worden? Bijvoorbeeld dat je ze niet meer kan kopiëren, of dat het wordt gecontroleerd of het gedicht al bestaat? Ik vind het namelijk erg vervelend dat dit gebeurt.. Groetjes, Renée. |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hoi reneeeetje volgens mij kan je alleen gedichten van jezelf copieren en alleen als je ingelogt bent en dan nog alleen op gedichten wijzigen dan alleen kan jij je eigen gedichten copieren. lieve groetjes voor jou droomster. |
| reactie 2
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hmm, kopiëren is niet tegen te houden, er zou een mogelijkheid zijn om te kijken of een gedicht al bestaat, enkel als iemand dan een kleine wijziging doet dan werkt dat al niet meer. Misschien is het handiger om een meldknop te maken bij een gedicht, als het gedicht dan gemeld wordt met die reden erbij kunnen we dan beter bekijken. |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Hee droomster, ik bedoel dat iemand gewoon gedichten kan kopieren en op zijn eigen profiel als nieuw gedicht toevoegen. Dan doen ze alsof dit gedicht van hen is. Dit kan gewoon altijd. Dit is al een aantal keer bij mij gebeurd. Ja dat met die meld knop is wel een goed idee Goed dat er naar gekeken wordt! Groetjes Renée. |
| reactie 4
|
|
|
Ben de knop vandaag vergeten, zal hem overmorgen direct toevoegen. Dacht aan een meldknop die alleen bruikbaar is als je ingelogd bent. Dan kun je direct aangeven waarom je het gedicht wilt melden. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Fijn idee, ik denk dat het een optie is waar graag gebruik van wordt gemaakt. |
| reactie 6
|
|
|
Heb het toegevoegd, weet nog niet of het op deze plaats blijft staan maar het idee is er Linkje om een gedicht te melden staat nu rechts bij een gedicht. (Daar kun je nu ook een gedicht op je hyves, facebook of twitter zetten) |
| reactie 7
|
|
|
Toen was die knop er ook nog niet denk ik ;-) |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichten Kopiëren
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...